Addepladde Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vet inte, vilka fan är dom? De två som är kvar i Idol 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det kommer inte bli någon Darin av Sebastian. Sebastian är en rocktyp. Darin är en.. Förfärligt irriterande typ. Sebastian kommer iaf vinna. Hoppas jag och tror, nästan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men måste alla ni som hatar Idol bry er om denna tråd? Det blir så j*vla jobbigt att läsa igenom tråden när 3/4 av alla inlägg handlar om hur dåligt Idol är. Själv tycker jag Sibel borde ha vunnit tävlingen. Mycket bra sångröst och Sveriges just nu vackraste ögon. Men, men, jag får väl hoppas på Sebastian, eftersom han har en skön stil och hyfsad röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts