BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Agnes, man kan ju inte rösta på en kille Fast jag är HELT OINTRESSERAD, inte sett nåt av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Votade sebastian för Agnes suggggggggger! Vad jag har hört i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur i helvete åkte Sibel? Hon var bäst idag. Men SEBASTIAN FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hörde 1 låt, "Start me up" jag lovar att 9/10 fjortisar därinne inte visste vilka som har gjort den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur i helvete åkte Sibel? Hon var bäst idag. Precis! Sebastian = Teh SuXxOrSzZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vote: Agnes Vet inte vilka det är ens . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Null vote. Ehm... vem som helst av dom, bryr mig inte så mycket, men helst han "ba la da li da la" snubben! Edit: Borta, det var det inte. För det har jag kollat upp. Hon hette något annat. "Ba la di la da li"-snubben var ju inte ens med i finalen. Va fan är det här för jävla tävling? Redigerad 26 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Hon som åkte ut idag. fan det fanns inte med.. aja får väl rösta på agnes bara för att va häftig Edit : sibel hette hon visst Redigerad 25 november, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag hejade på Sibel, men nu får man väl gå över till Agnes. För hon är söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jag hejade på Sibel, men nu får man väl gå över till Agnes. För hon är söt... Det är väl ingen skönhetstävling? Men.. Jag håller med, hon har ett större underhållingsvärde i mina ögon. Väldigt söt som sagt Oj! Jag glömde att säga det att egentligen tittar jag inte på idol. Passar inte min image, jag är en stenhård man som bara tittar på bilprogram och nakna kvinnor! Redigerad 25 november, 2005 av Kow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sebstian vinner och därmed basta ! Agnes är fett snygg och därmed pasta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Är det sebastian som tror att han är "rockig" och hoppar runt som en 4åring som nyss har fått en 3hjuling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Är det sebastian som tror att han är "rockig" och hoppar runt som en 4åring som nyss har fått en 3hjuling? Ja. Så är det när man kommer från Morgongåva. Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Anges hon har snyggast rumpa fast sebastian har snyggast bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Såg på idol första gången idag. och det ända jag kan säga är att Anges verkar grymmt överskattad. hade hellre sett den andra bruden i finalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Såg på idol första gången idag. och det ända jag kan säga är att Anges verkar grymmt överskattad. hade hellre sett den andra bruden i finalen Wurrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag tycker hela dagens program var riktigt dåligt. Alla 3 verkade nervösa. Förra veckan ägde Sibel totalt. Jag lägger upp låten ifall ni vill höra... -Låten- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du missade min favorit, mordin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Alltid tippat denna finalen, men jag tror Sebastian vinner. (Vill dock att Agnes vinner, skulle vara kul om en tjej vann) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vet inte, vilka fan är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts