okka Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jag tipsar om Kieslowskis fina trilogi Trois Couleurs, bestående av Den blåa filmen, Den vita filmen och Den röda filmen. Den blåa och röda är de två bättre, men även den vita har sina fina stunder. Väldigt vackra! Lovely! Jag är kär i operaextasen i slutet på Den blåa filmen. De tre filmerna bygger på vad den franska flaggans färger står för. Kieslowski har även gjort kortfilmer om de tio budorden. Dessa borde man se! Redigerad 14 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag gillar faktigt Altantis-filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 <3 Ni! Sorry, var tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Shaun of the dead är bara så inihelvete kul! (om man e så lättroad så man skrattar åt en zombie i rullstol dvs...som jag typ...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Scarface Carlitos Way Fight Club Training Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Scarface Fight Club Håler med, bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 The New guy.... Girl next door.. Dom är riktigt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 The Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Excessive Force (Thomas Ian Griffith) Carlitos Way Scareface (Al Pacino) Wanted Dead Or Alive (Rutger Hauers genombrotts film) Titanic Eye Of The Tiger (Gary Busey) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ni! Sorry, var tvungen... Vad är ditt namn? Madame Tija av Gtasajten. Vad är ditt uppdrag? Att beröma filmen "Monthy Python and the Holy Grail" Vilken är din favoritfärg? Blå! Okej gå över. Halt! Vad är ditt namn? Sir Bullet av Gtasajten! Vad är ditt uppdrag? Att beröma filmen "Monthy Python and the Holy Grail" Vad är medelhastigheten av en olastad svala? Vilken svala menar du, en europeisk eller en afrikansk? Hm? Det vet jag inte. AAAAHH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Pulp Fiction Forrest Gump Returner Minoruty Report Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Léon! Man med stor näsa som sjuter ner ett helt SWAT-team, Lysande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Léon! Man med stor näsa som sjuter ner ett helt SWAT-team, Lysande! Hahahahahahaha, också ett sätt att beskriva en riktig superfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag är ett fan till trådskaparens särskrivning edit: Leon är grymmt bra. Förutom peddo-känslan man får. Redigerad 20 januari, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) United states of leland är en soft film, inte den bästa men den funkar Leland P. Fitzgerald är en udda tonåring. Han är tystlåten, rör sig långsamt, är ofta långt borta i sitt eget inre och har just knivhuggit en autistisk pojke 20 gånger. Men det måste finnas mer bakom detta ohyggliga brott än vad ögat kan se, frågan är bara vad som gör en lugn, fridsam tonåring till en kallblodig mördare. Lelands sedan länge frånvarande far, den framgångsrike författaren Albert, återvänder hem när han får veta att hans son sitter i fängelse för mord. Frågan han och alla andra ställer sig är varför? Men den ende som verkar kunna närma sig svaret är Lelands lärare i fängelset, Pearl Madison. Han är dessutom en aspirerande författare som ser en potentiell storsäljare framför sig. Frågan är bara vad som är viktigast för honom, att tjäna pengar eller att försöka få svaret på den stora frågan. Redigerad 20 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Serien Band of Brothers är jedritt bra. Kellys Hjältar är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Är det ingen som har sett Happiness? Skitbra, fast lite konstig Den kan jag rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vad är ditt namn? Madame Tija av Gtasajten. Vad är ditt uppdrag? Att beröma filmen "Monthy Python and the Holy Grail" Vilken är din favoritfärg? Blå! Okej gå över. Halt! Vad är ditt namn? Sir Bullet av Gtasajten! Vad är ditt uppdrag? Att beröma filmen "Monthy Python and the Holy Grail" Vad är medelhastigheten av en olastad svala? Vilken svala menar du, en europeisk eller en afrikansk? Hm? Det vet jag inte. AAAAHH. Faktum är att min favvofärg är grön, men visst, kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Léon! Man med stor näsa som sjuter ner ett helt SWAT-team, Lysande! Han heter Jean Reno och é från Frankrike (Han har normalstor näsa ) men i "Léon" låtsas han vara italienare. Träligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Porrfilm, haha nä, ljög för er nu ! Vet inte riktigt va som e min favorit film, men det är troligen Saving Private Ryan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts