Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Bamse. Du måste ju skriva vilken Bamse! "Bamse i Trollskogen", "Bamse och den lilla åsnan"eller "Bamse och den flygande mattan"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du måste ju skriva vilken Bamse! "Bamse i Trollskogen", "Bamse och den lilla åsnan"eller "Bamse och den flygande mattan"? Han borde ju mena flygande mattan, vilket mästerverk alltså. Jag vet inte vilken film jag gillar bäst, gillar många men Forrest Gump och The Game första gången man såg dom var riktigt bra alltså, fan vad lurad an blev av The Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du måste ju skriva vilken Bamse! "Bamse i Trollskogen", "Bamse och den lilla åsnan"eller "Bamse och den flygande mattan"? Bamse och den Flygande Mattan är obeskrivelig. Oj-oj-OJ. Nackskott på alla som säger Gladiatorn, Sagan om Ringen och Star Wars III (har dom första filmerna (IV, V, VI) undgått dig, människa?!?!?). Ni tillhör dem som läste Benny Boxaren på högstadiet och anser att Ondskan är det bästa inom litteraturväg. Ni tillhör dem som säger "bög" då ni i nästa sekund gör hellikoptern i ansiktet på varandra i omklädnigsrummet och anser det homosexuellt att vara med tjejer för att sedan ligga och svettas på varandra i en "böghög" vilket är det mest heterosexuella man kan göra. Ni tillhör dom som får frågan "ska ni rösta i nästa valet?" och svarar "fan heller, jag har mindre viktiga saker att göra". Ni tillhör dem som sakta kommer förstöra det kulturella. Skäms. hoho. Fast visst, ni behövs nog också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Han borde ju mena flygande mattan, vilket mästerverk alltså. Jag tycker nog att Trollskogen är snäppet bättre, faktiskt. Kan bero på att jag som barn var lite småkär i en av soldaterna i det där slottet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Favorit film?, hmm... Action Film: Transporter 2, Bad Boys 2. Skräck Film: Blair Witch Project (I slutet... jäklar asså! ) sen så.. inga mer... gillar bara Action och skräck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Wild Wild West. No doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Wild Wild West. No doubt. Den är redigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Wild Wild West. No doubt. Är inte det den där skitfilmen med Will Smith som i en scen kör in i en bar med häst och vagn fylld med skvalpande nitroglycerinflaskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är inte det den där skitfilmen med Will Smith som i en scen kör in i en bar med häst och vagn fylld med skvalpande nitroglycerinflaskor? .mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Stand By Me, Blood in/out, Collateral, The Warriors och nån till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tar mig friheten att skriva här då det förmodligen försvunnit en hel del sen kraschen, just nu är väll en av favoritfilmerna Narnia; Häxan och Lejonet, fan grymt bra asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Döda poeters sällskap och pleasantville för fan! George Parker: You know, your mom went out. David: Went out? George Parker: Yeah David: When? George Parker: Three days ago Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Bamse och den Flygande Mattan är obeskrivelig. Oj-oj-OJ. Nackskott på alla som säger Gladiatorn, Sagan om Ringen och Star Wars III (har dom första filmerna (IV, V, VI) undgått dig, människa?!?!?). Ni tillhör dem som läste Benny Boxaren på högstadiet och anser att Ondskan är det bästa inom litteraturväg. Ni tillhör dem som säger "bög" då ni i nästa sekund gör hellikoptern i ansiktet på varandra i omklädnigsrummet och anser det homosexuellt att vara med tjejer för att sedan ligga och svettas på varandra i en "böghög" vilket är det mest heterosexuella man kan göra. Ni tillhör dom som får frågan "ska ni rösta i nästa valet?" och svarar "fan heller, jag har mindre viktiga saker att göra". Ni tillhör dem som sakta kommer förstöra det kulturella. Skäms. hoho. Fast visst, ni behövs nog också. Pratar av egen erfarenhet? Även så var Benny Boxaren jävligt bra, och Gladiator är en väldigt fin film som jag faktist släppt många tårar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Saw 1 och Saw 2 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fear And Loathing in Las Vegas, hahaha! Fight Club är också en höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fear And Loathing in Las Vegas, hahaha! Samma här, minus "hahaha! " Otaligt många filmer ligger mig glödhett om hjärtat, men andra superba titlar är "Gudfadern", "Le Samouraï", "The Deer Hunter" och "Goodfellas". Skulle kunna rada upp femtio titlar till, men jag ska klippa mig. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 "The Godfather" - Vilket mästerverk, Stum när jag såg den Men dom felsta av er hade nog gissat vad jag skulle svara redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Några favoriter: Stand by Me The Big Lebowski American History X Green Street Hooligans The Football Factory Sen finns det ju många serier/miniserier som är riktigt bra, typ Band of Brothers och Nile City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Battle royale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Dessa skulle jag tro Bang, Bang, You're Dead Zero Day Elephant och The Killer at Thurston High Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts