StellHell Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är alla vakna, pigga och glada än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är alla vakna, pigga och glada än eller? Ja Nej Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vårat torn är bäst! http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Picture_001-wuy.jpg lite litet dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är alla vakna, pigga och glada än eller? Ja, ja, ja... Spam, spam, spam...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja Nej Nej Ingen klad PC?! Ska jag behöva röra mig ända in till C-hallen för att få se en glimt av nissarna. Orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vårat torn är bäst! http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Picture_001-wuy.jpg lite litet dock Pff. http://img354.imageshack.us/img354/4741/dreamhack0094ea.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det där ser ju skabb ut, vi har iaf lite stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Söt dildoblomma till vänster, P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Söt dildoblomma till vänster, P-C. Det är thotims :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Vad är poängen med det här? Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Vad är det ni håller på med? Vad är själva haken? Träffa vänner och nya personer... och ha spontana konversationer genom msn medan de sitter brevid en eller? Vill bara påpeka att jag inte hånar er. Jag är genuint intresserad av det som pågår. Redigerad 26 november, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad är poängen med det här? Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Vad är det ni håller på med? Vad är själva haken? Träffa vänner och nya personer... och ha spontana konversationer genom msn medan de sitter brevid en eller? Spela spel.. och när man inte orkar skriva msn och göra såna här sk. Forum träffar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad är poängen med det här? Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Vad är det ni håller på med? Vad är själva haken? Träffa vänner och nya personer... och ha spontana konversationer genom msn medan de sitter brevid en eller? Nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad är poängen med det här? Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Vad är det ni håller på med? Vad är själva haken? Träffa vänner och nya personer... och ha spontana konversationer genom msn medan de sitter brevid en eller? Vill bara påpeka att jag inte hånar er. Jag är genuint intresserad av det som pågår. Att umgås med likasinnade människor. Att byta/köpa/sälja datorkomponenter Att spela. Att träffa folk och ev. nya vänner. och att dricka jolt förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Att umgås med likasinnade människor. Att byta/köpa/sälja datorkomponenter Att spela. Att träffa folk och ev. nya vänner. och att dricka jolt förstås. Eller lidl-dricka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 DHW är demoparty DH. Video, Musik och gfx. Det är underhållande som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Att umgås med likasinnade människor. Att byta/köpa/sälja datorkomponenter Att spela. Att träffa folk och ev. nya vänner. och att dricka jolt förstås. Slaggar ni där också, eller tar jolten hand om den situationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Slaggar ni där också, eller tar jolten hand om den situationen? Finns en ENORM sovsal där man tillbringar några timmar om .. 'dygnet' Tror få klarar hela DH utan sömn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Finns en ENORM sovsal där man tillbringar några timmar om .. 'dygnet' Tror få klarar hela DH utan sömn Herre Jesus, jag skulle dö av strålning eller möjligtvis överexponeringen av datorbruset, inom loppet av ett par timmar på en sådan tillställning. Hur länge håller det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Herre Jesus, jag skulle dö av strålning eller möjligtvis överexponeringen av datorbruset, inom loppet av ett par timmar på en sådan tillställning. Hur länge håller det på? 4 dagar. Men så du menar att bara för att vi tycker att dh är skoj, och inte du, så är vi dumma i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det är ett jävla drag å musik å shit här, så att sitta vid datonr är inte det enda man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts