SAAB Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Muha, trodde aldrig jag skulle kunna fota mig själv live. Haha trevligt. Tyckte väl att det såg ut som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fråga jag vill ha svar på: Får stora fettoskärmar plats där på borden? Eller bör man ha en tunn? Fettass. Om du inte drar med nån tv eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fråga jag vill ha svar på: Får stora fettoskärmar plats där på borden? Eller bör man ha en tunn? Funderar du på att komma nästa gång..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 R2D2 Jag såg dig, men du såg inte mig kanske. Såg du mig från rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fråga jag vill ha svar på: Får stora fettoskärmar plats där på borden? Eller bör man ha en tunn? Nej, isf måste du bygga torn med grannen (dvs ställa era datorer på varandra). Jag har en platt, men har endå trångt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Funderar du på att komma nästa gång..? Jajamensan Dom som svarade: Så..om jag tar med en fettoskärm..och en fettodator..så kan det funka om man bygger lite torn och sådant skojigt? Finns det inte risk för datoras när man bygger berg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jajamensan Dom som svarade: Så..om jag tar med en fettoskärm..och en fettodator..så kan det funka om man bygger lite torn och sådant skojigt? Finns det inte risk för datoras när man bygger berg då? Så länge du är underst ska du klara dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lovejoy camen zomade in på några tjejer och ett torn av cola burkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lovejoy camen zomade in på några tjejer och ett torn av cola burkar. Har sett dom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Så länge du är underst ska du klara dig Jo, iofs.. Föresten, vad fyller alla dessa lysband för funktion? Är det krav att linda in sin dator i ljusslingor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jajamensan Dom som svarade: Så..om jag tar med en fettoskärm..och en fettodator..så kan det funka om man bygger lite torn och sådant skojigt? Finns det inte risk för datoras när man bygger berg då? Datoras är jobbiga personer, speciellt om dem skapar datorras. Nämen, skämt åsido; Du kommer klara dig om du ställer din underst, som R2 sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jo, iofs.. Föresten, vad fyller alla dessa lysband för funktion? Är det krav att linda in sin dator i ljusslingor? Det är bara om man vill verka 1337. En del andra är ju det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nej, isf måste du bygga torn med grannen (dvs ställa era datorer på varandra). Såhär va? Röd ring= Fett skärm Grön ring= Torn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Håll koll på Homer. Ska på toa och kommer går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Då vet jag.. Tack för svaren! Höhöhöhöhhöö ptÖÖöözzlplklxs åEe GoDNaetttw!!!!!!!!!11ett11ettttt1!1!!1 Tss. Nu ska jag sova. Natti natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Server:beffo.mine.nu:79 Pass: dhw05 Klienten: HÄR! Ser att det inte fanns ett intresse för en ventriloserver i alla fall så jag stänger ned ventrilo servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Såg du mig från rummet? Svar nej, jag såg dig vid rulltrappan. Jag var nere i D-hallen ett tag och var på väg upp mot Crew Area igen, så jag satte mig på rulltrappan för att kolla ner mot alla så såg jag dig nedanför den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Svar nej, jag såg dig vid rulltrappan. Jag var nere i D-hallen ett tag och var på väg upp mot Crew Area igen, så jag satte mig på rulltrappan för att kolla ner mot alla så såg jag dig nedanför den. Då såg jag dig och nån mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Mycket möjligt. Gick med en polare. Nu ska jag ner igen. Ska bara hämta en sak i våran sovsal. Håll utkik efter "Hcore" på t-shirten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Mycket möjligt. Gick med en polare. Nu ska jag ner igen. Ska bara hämta en sak i våran sovsal. Håll utkik efter "Hcore" på t-shirten. Missade dig precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts