KalleR Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 @KalleR: Du verkar vilja var amed? Hellst inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nope. Emilio Aja, p-c har avblåst våran visning nu, tar det sen när kameran är stabil. Fan vad lik det lilla märket på bröstet är.. Grr, fricken Emilio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ledsen, redan gjort! Någon måste gjort det medans den freaze, för min rörde sig i en millisekund typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Fan vad lik det lilla märket på bröstet är.. Grr, fricken Emilio Vad är det för fel med emilio :'( *edit* xstreem: "fotocop"? För min är fortfarande freezad. Redigerad 25 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vad är det för fel med emilio :'( *edit* xstreem: "fotocop"? För min är fortfarande freezad. Du e väll där bara gå kolla... nej det är fotocop ffs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vad är det för fel med emilio :'( *edit* xstreem: "fotocop"? För min är fortfarande freezad. Man ser tydligt att han gjort det i det.. Turkmärke i Uppsala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Man ser tydligt att han gjort det i det.. Turkmärke i Uppsala... Just det. Så var det. Nej, där jag bor är det bara vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Haha någon där som frågar "personalen" om det nu finns någon om att fixa camen!! OMMG!! Kamera skiten har ändrat bild.. någon "tjockis" kollar ner på någon..Pedofil? Redigerad 25 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Den funkar nu eller inte Redigerad 25 november, 2005 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Man ser tydligt att han gjort det i det.. Turkmärke i Uppsala... Här bär turkarna kläder från North Outlet och Blend XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ja, det var ett skämt! Men hur var det med min idé? En liten ventriloserver där glada forumiter kan samlas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Haha någon där som frågar "personalen" om det nu finns någon om att fixa camen!! DEN FUNKAR IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ye ofc. Redan vart på massa forumträffar ju. Ni får leta upp mig. Rad: D36 Plats: 58 Du är 3 rader från min kompis, fråga efter Olle Grundén eller Pontus Gävert och hälsa från mig Ska ni komma på någon tid snart grabbar? Vill ta kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 DEN FUNKAR IGEN Hmmm nej? bytte bara bild... inget rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Du är 3 rader från min kompis, fråga efter Olle Grundén eller Pontus Gävert och hälsa från mig Ska ni komma på någon tid snart grabbar? Vill ta kort Den fryser jämnt bara. Men när våran kära crew har fixat det (förmodligen imorgon), så lovar vi att posa för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Va fan är det som händer på kameran "Lovejoy" typ?!??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....!!! Dragshoow- tävling 0wnz ma l1vin!!!!!!!!!!!!!1111 "Alla pojkar skulle få större snoppar..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Den fryser jämnt bara. Men när våran kära crew har fixat det (förmodligen imorgon), så lovar vi att posa för er. Och självklart blir det naket? Väl? Maah kameran har ju fryst sig igen Redigerad 25 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 00:15 kan ni väl stå vid Homer? http://moe.event.dreamhack.se/cam06.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 00:15 kan ni väl stå vid Homer? http://moe.event.dreamhack.se/cam06.html Håller med "bara en försmak av morgondagens naken show " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts