R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Dreamhacktid då? Om du säger var jag ser den så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 *Bild på personer med jeans på lan* Det är mjukisbrallor som gäller på lan grabbar, har inte era föräldrar lärt er någonting ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det är mjukisbrallor som gäller på lan grabbar, har inte era föräldrar lärt er någonting ? =P Kanske vill ragga på tjejer, ofta man går med mjukisar och värsta rövsvetten dårå? :EEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Kanske vill ragga på tjejer, ofta man går med mjukisar och värsta rövsvetten dårå? :EEE Lan är väl kanske inte världens bästa ställe att ragga brudar, fast dh iof =P Men isåfall får väl damerna ha överseende med att man har på sig ett par mindre fina mjukisbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag gör det klockan 23:00, forumtid. Väntar ivrigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lan är väl kanske inte världens bästa ställe att ragga brudar, fast dh iof =P Men isåfall får väl damerna ha överseende med att man har på sig ett par mindre fina mjukisbyxor. Fråga P-C, han raggar tjejer på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Fråga P-C, han raggar tjejer på DH. Har läst det =P Men det var väl tillochmed så att han blev uppraggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hittade mina vänner tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har läst det =P Men det var väl tillochmed så att han blev uppraggad? Yeye, han kanske iaf får ett knull av en lanhewra. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hittade mina vänner tillslut. Scarriga gamla munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Kan inte ni ställa er vid den här camen och vinka Den är i A-hallen och dom flesta verkar sitta i D-hallen. Men det kanske är nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lättast att se från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det är nära. Pc stack dit för 3 minuter sen sa han. Jag går dit NU. Men jag kommer inte vinka, bara stå där. Om inte nån annan kommer förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det är nära. Pc stack dit för 3 minuter sen sa han. Jag går dit NU. Men jag kommer inte vinka, bara stå där. Om inte nån annan kommer förstås. Faktum är att kameran har freeze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jaaaaa..... 3minuter innan freezas kameran såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Var där. P-c syntes inte till. Men jag _var_ där. Kameran freezas ibland, men rå är det bara att uppdatera sidan så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jaaaaa..... 3minuter innan freezas kameran såklart Det är alltid så. Nu kommer de gå tillbaka jätte stolta och tro att de är me på GTAsajten. Men icke. Det var freeze R2D2, jag har uppdaterat x-antal gånger nu. Tappat räkningen. Redigerad 25 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Den har varit freezad i 10 min snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Frågan borta.. Stell, visa dig nu! ---------------- Hata freeze.. Redigerad 25 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Loel. Hoppas ni har skoj. Jag håller mig i skymmundan. Det är så det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts