Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har väl ca 110 mil. 121,9 Är det från Puleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Man sover för att man inte gjort som du och druckit Jolt och Redbull så dina ögon är på helspänn hela tiden... Jag dricker Ramlösa och Sprite. Ändå är jag inte sömning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag dricker Ramlösa och Sprite. Ändå är jag inte sömning Det är för att din bordsgranne stoppade koffeintabletter i din Ramlösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har inte så värst långt! http://kartor.eniro.se/query?what=route&ad...mop=&msize=&ax= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 2-3mil. 30min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har 5 mil till DH typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jefla snabbt du måste köra då. Hur långt kan det vara? 30 mil? 20 mil, så lite under tre timmar tar det om man ligger 10-20+ och utan stopp Redigerad 26 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har du hört senaste tävlingen? Man ska komma med 5 st olika kondomer så vinner man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har du hört senaste tävlingen? Man ska komma med 5 st olika kondomer så vinner man. Haha, störtskön tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Haha, störtskön tävling! Tror det helst skulle vara olika smaker också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Nothing can stop me DH Summer -06.. förutom vägen.. Jag ska dit! Hah, nån låt "Million miles away" spelades just på DH radion.. Nu ritade jag bara ut målpunkten på minne, så om den ligger lite fel så.. klaga inte Redigerad 26 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nothing can stop me DH Summer -06.. förutom vägen.. Jag ska dit! Hah, nån låt "Million miles away" spelades just på DH radion.. Nu ritade jag bara ut målpunkten på minne, så om den ligger lite fel så.. klaga inte Ska vi samåka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Ska vi samåka? Gärna för mig. Var bor du? Pimpa Madrass-skylten is GOING DOWN!. Se själv Akta Jacker så jag inte skickar renen (?) å äter upp dina datorsladdar. Redigerad 26 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Yay, samåka! Ska bli kul med lite renar och slädar parkerade här utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Yay, samåka! Ska bli kul med lite renar och slädar parkerade här utanför. Vi tar med en älg ifall renarna blir trötta! Wu Zi mu: Den här byhålan 79 KM från Luleå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Wu Zi mu: Den här byhålan 79 KM från Luleå... Jag har 23 mil ovanför Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har 23 mil ovanför Luleå Jag har alltid trott du bott i Luleå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 StellHell unt das JACKER! http://img291.imageshack.us/img291/2530/dreamhack0172sv.jpg Kan inte titta på stellhell utan att rågarvar, även om ja sett bilden asmånga gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts