Hardcore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nu har jag rast. Sitter och käkar lite mellanmål så man orkar sista timmarna inför lunchen, hoppas det blir god mat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hur sover man på DH? gör inte det heller? e inte dh hur länge som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ventrilo servern går ite för mig... Ingen är väl ändå inne nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hur sover man på DH? gör inte det heller? e inte dh hur länge som helst? Det finns en sovsal och DH varar i 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Ventrilo servern går ite för mig... Ingen är väl ändå inne nu... Jag vet, jag skrev i ett inlägg högre upp att jag stängde ned den pga utav bristfälligt intresse. Skaffa folk som vill in på den och den kommer upp 20 sekunder selunder efter att du sagt till mig att du vill ha upp den igen. Redigerad 26 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skriv en tråd om det? "Gtasajtens Ventriloserver", då kommer folk nog kolla in det... Förhoppningsvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om det skulle komma många gtasajtare till DH summer 06 så skulle jag nog komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har funderat på att gå... Om jag får... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skriv en tråd om det? "Gtasajtens Ventriloserver", då kommer folk nog kolla in det... Förhoppningsvis! Vad vet en liten sate som jag? Jag hostar bara. Hostar även DChubb åt en kille. Du tar besluten och jag gör handling utav din beslut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 StellHell unt das JACKER! http://img291.imageshack.us/img291/2530/dreamhack0172sv.jpg Das GTAsajten-jam! http://img291.imageshack.us/img291/6290/dreamhack0189ge.jpg WE DO PIMP THE MATRESS! http://img291.imageshack.us/img291/4535/dreamhack0211hm.jpg Trevligt att träffa dig stellan Hade föreställt dig som en tvåmeters, deprimerad nikotin-junkie som skulle slå mig men istället var du en smilande svartklädd snubbe. Jag är ett huvud längre än dig Bwhaha, Najs! Kommer troligtvis nästa gång, Kanske, kanske, kanske.. Hoppas lite mera folk från gtasajten planerar att komma då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Och jag kommer om jag hittar någon att åka med Höhöhöhöhö... edit: Nästa år, alltså. Redigerad 26 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Så kul att 90% av alla på forumet + 100% av alla mina kompisar + 90% av deras kompisar + alla på DHW ska till DH Summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Så kul att 90% av alla på forumet + 100% av alla mina kompisar + 90% av deras kompisar + alla på DHW ska till DH Summer. Vad är ni i för lokaler egentligen? Vad används dom till när det inte är DH? Är alla hallar i samma byggnad? Men blir faktiskt riktigt sugen. Kanske blir att man pallrar sig dit till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad är ni i för lokaler egentligen? Vad används dom till när det inte är DH? Är alla hallar i samma byggnad? Men blir faktiskt riktigt sugen. Kanske blir att man pallrar sig dit till sommaren. Elmia är en mäss-hall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nån som gått och badat eller spelat bowling då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det finns en sovsal och DH varar i 4 dagar. Vågar man lämna datan då? KOmmer det inte typ en liten nisse som snor allt..? btw. hoppas jag får komma på DH Summer... Verkar skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är det på Elmia?! Har varit där två ggr på bilmässa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag fattar inte heller det där. Det måste ju finnas idioter som går och knycker headset, möss och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag fattar inte heller det där. Det måste ju finnas idioter som går och knycker headset, möss och dylikt. Skönt att höra att det är fler än jag som har frågetecken kring det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag fattar inte heller det där. Det måste ju finnas idioter som går och knycker headset, möss och dylikt. Det är därför DH crew säger att man ska åka dit flera personer och sitta brevid varann så man kan passa varandras grejer. Sen om nån kommer och tar nåt och han blir ertappad kan man säga till crew och har man bevis(foto med kamera eller liknande) så kommer de slänga ut honom och riva hans biljett(armband?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts