eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sett ett band nu, Starbright shadow riktigt grymma. Lyssna på låtar härnere, jag tror fan att de kan bli nått. Posta egna band om ni hittar. http://www.voolife.se/Pub/Artists/Music.asp?ID=5082 Bra låtar: Shes so beautiful Time to care Tones Skit kvalitet, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bor du i västerås? Jag har sett det bandet ca 5 ggr nu, sen skolan började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Coolt och ja det gör jag, såg du dem en Fredag för inte länge sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Några som jag tror blir något: Nexus,Rust cage, Asylum och Not available! Alla från lilla orten Staffanstorp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Coolt och ja det gör jag, såg du dem en Fredag för inte länge sedan? Jepp, "December" eller något liknande som förband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 2002 såg jag ett jävligt bra band i Hultsfred, nämligen The Pamplonas. Väntar fortfarande på att de ska bli sajnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jepp, "December" eller något liknande som förband? Jupp och jag filmade där Fast Dicember var väll inte direkt förband eller? de hade ju 892352835 fjortisar i publiken som stack när Starbright gick på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts