Gta_Erra Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hej jag tror inte på min kompis för att han säger att det finns ett till tåg som är typ ett lok eller nåt. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Det finns ju tåg som går runt Sa. det finns också uppdrag o stationer till tågen. Men lokomotiv vet jag inge om! Redigerad 25 november, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ett tåg som är ett Lok, jahaja. Har du hört talas om den där katten som är en hund också? Din kompis är en jävla mytoman som bör hängas snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det finns två olika sorters tåg. Ett passagerartåg och ett godståg, sen finns det ju spårvagnar också men det är gay.. Satt din kompis vet inte mycket om SA, det har vi iaf kommit fram till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Satt din kompis vet inte mycket om SA, det har vi iaf kommit fram till! Eller så vet han inte skillnaden på ett tåg och ett lokomotiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts