Colan K Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Populär ? knappast Vill bli ? nej, vet hur det är men, kan kvitta inget liv heller för den delen, därför jag chattar här just nu.. kan leva med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 I verkligheten.. Av vilka? Haha. På forumet från 1 - 10: 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlueBear Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Precis så populär som jag vill vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Precis så populär som jag vill vara Verkligen? Inte lite överpopulär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlueBear Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Verkligen? Inte lite överpopulär? Vad får dig att tro så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad får dig att tro så? Hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 mja, vad ska man säga. I take my Class extreamly seriusly. Spelar då rogue och övar konstant p åatt vara osynlig. Är det svar nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Typ, när jag går förbi en tjej i 8-9:an så säger hon: Det är han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Typ, när jag går förbi en tjej i 8-9:an så säger hon: Det är han! Ehmm, är inte du typ 9 år eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hubbert: Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Typ, när jag går förbi en tjej i 8-9:an så säger hon: Det är han! Har din mamma inte talat om för dig att du inte ska ragga på flera år äldre brudar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har din mamma inte talat om för dig att du inte ska ragga på flera år äldre brudar? Vadå, har för mig att du också bara é 12 eller 13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vadå, har för mig att du också bara é 12 eller 13? 13, Men jag håller mig till dom i min ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 13, Men jag håller mig till dom i min ålder Fin, fint du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Va fan han gör väl va han vill era fascister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Va fan han gör väl va han vill era fascister "Det är ditt liv som vi ansvarar för, vi svarar för din trygghet tills du dör. Det är ditt liv som du förstör, vi svarar för att du inte i förtid dör" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 "Det är ditt liv som vi ansvarar för, vi svarar för din trygghet tills du dör. Det är ditt liv som du förstör, vi svarar för att du inte i förtid dör" Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag är älskad av allt och alla. Nej, men jag har sjukt många och bra kompisar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag minns att jag var "poppis" i mellanstadiet för att jag enligt källor var elak. Men det minns jag inte ens själv. Nu för tiden håller jag väldigt låg profil, är nog inte många som vet mitt namn ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts