Donkeey Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jag tror iaf att jag är populär hur är det med er ? *edit* i verkligheten förstås (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jag tror iaf att jag är populär hur är det med er ? Populär var? Skryttråd (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Tjejer jagar mig, killar lägger sina jackor framför mig när jag går. Ja, jag är nog populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Ja, nu på sista tiden, sen jag började vinna priser med mina fotografi & Photocop skilzz Specielt bland tjejerna (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jofan, visst är man populär . När man får skolan snyggaste tjej (inge skryt, det stämmer) som går i 3:an, och man själv går i ettan ? Det säger väl allt ? JAG ÄR BÄST PÅ ATT SKRYTA . FEAR ME ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Jofan, visst är man populär . När man får skolan snyggaste tjej (inge skryt, det stämmer) som går i 3:an, och man själv går i ettan ? Det säger väl allt ? JAG ÄR BÄST PÅ ATT SKRYTA . FEAR ME ! Då är hon ju gammal gämfört med dig... (:!!! och är hon snyggast på hela skolan enligt dig eller enligt "statestiken" haha Redigerad 25 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Då är hon ju gammal gämfört med dig... Jooa, 2 år äldre än mig . Jag har ju aldrig kännt mig "snygg" och så får man henne på kroken .. ujuj (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jooa, 2 år äldre än mig . Jag har ju aldrig kännt mig "snygg" och så får man henne på kroken .. ujuj (:!!! Grattis. Själv är jag nog inte så populär. Men man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jaa,jag är VÄLDIGT populär, det kan skapa problem ....(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är populär! I alla fall sedan jag var med i en pjäs som en massa skolor i kommunen satte upp. Alla tycker att jag är bra!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vet inte då jag bara umgås med de jag verkligen vill umgås med...andra lägger jag inte märke till så mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hahaha alla tror att dom är populära (:!!! populär och populär, alla vet vilka jag och mina kompisar är, på gott och ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Fan att ForumGalan är över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om jag ska vara ärlig så känner nästan alla i hela högstadiet mig. Men jag känner inte dom :"> Sen har jag skolans snyggaste tjej (enlit mig) Men hon e inte bara snygg, jag älskar henne (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag trodde att all som hängde här var värsta datornördarna men plötsligt verkar alla vara populärast på sin skola? Yeah right.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Är väl rätt populär i klassen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag trodde att all som hängde här var värsta datornördarna men plötsligt verkar alla vara populärast på sin skola? Yeah right.. Wörd........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är omtyckt av de som jag behöver vara omtyckt av. Sen kan resten tycka vad de vill om mig, för jag bryr mig inte om vad dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag väljer de jag umgås med, sen kvittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Då jag har kommit tvåa i högstadiets matematiktävling, känner nästan alla i skolan mig. Det är dock ingenting jag bryr mig om, jag har vänner så det räcker (alla datanördarna i min klass.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts