Bryngel Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hej på den nya versionen ska man ju kunna ta bort rosten på bilarna men hur gör man det? sig inte att jag ska söka på det, för det har jag redan gjort och jag hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hej på den nya versionen ska man ju kunna ta bort rosten på bilarna men hur gör man det? sig inte att jag ska söka på det, för det har jag redan gjort och jag hittade inget. Menar du modden`???? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hej på den nya versionen ska man ju kunna ta bort rosten på bilarna men hur gör man det? sig inte att jag ska söka på det, för det har jag redan gjort och jag hittade inget. Hur får man dit rost då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur får man dit rost då? Den är ju där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Den är ju där (:!!! Alltså hur får man så bilarna rostar? fan aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vet nån vart man tankar senaste patchen till spelet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vet nån vart man tankar senaste patchen till spelet? (:!!! R* officiela(stavning!?) hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vet nån vart man tankar senaste patchen till spelet? (:!!! Den här? "No More Hot Coffee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Den här? "No More Hot Coffee" Menar den som gör att bilen blir ren från smuts när man målar om det och man kan köra genom biltvättarna och modden tar bort ljudbuggen med mera (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Menar den som gör att bilen blir ren från smuts när man målar om det och man kan köra genom biltvättarna och modden tar bort ljudbuggen med mera (:!!! Det är den, men den tar bort så att man inte kan lägga in Mods längre, åtminstone inte hot coffee modden. Redigerad 25 november, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Förresten vad är En PATCHS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Alltså hur får man så bilarna rostar? fan aldrig hänt mig (:!!! I PS2 så kunde man göra så att man först målade bilen helt ren. Efter det så använde man den bara väldigt mycket och körde i jord och regn så kom rosten sedan. Ville man bli av med det var det bara att åka till pay and spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 I PS2 så kunde man göra så att man först målade bilen helt ren. Efter det så använde man den bara väldigt mycket och körde i jord och regn så kom rosten sedan. Ville man bli av med det var det bara att åka till pay and spray Så.. hur länge måste man åka för att den ska bli rostig? åkte runt i 2 timmar i skogen när det regnade..uppfattade bara men massa skit (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Men det fungerar inte att pay and spraya så att rosten eller jorden försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Men det fungerar inte att pay and spraya så att rosten eller jorden försvinner. På playstation fungerar det Xemtoth: Okey, men testa att låta smustset försvinna genom att åka i regn och sedan kola på rost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 På playstation fungerar det Xemtoth: Okey, men testa att låta smustset försvinna genom att åka i regn och sedan kola på rost Försvinner det i regn? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Försvinner det i regn? Du testar väl detta på PS2? För mig försvinner det i regn, jag har för mig det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Du testar väl detta på PS2? För mig försvinner det i regn, jag har för mig det iallafall Jo jag har det på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Här http://gta.gamigo.de/download.phpdo=cat&id...rt=147&orderBy= mitten av sidan så finns det en modd som gör att rost och smuts försvinner EDIT: hmmm länken fungerar inte Redigerad 26 november, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Förresten vad är En PATCHS? En patch är ett tillägg till spelet som t.ex. kan fixa buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts