chiligr Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Som sagt- fler kategorier! Det värmer rejält att se sitt namn någonstans. Nån mer än jag som tycker vi anordnar en ny gala nån gång i slutet av december? Följ min fana, bröder! P-C: Inget illa ment, fint skött... Men vi vill ha fler kategorier! Och lite längre tid att rösta. .mm...som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Årets wise-guy: Mahalo (6 röster) Årets wise-guy! är det sant?! Oh joy. Har jag missat något här eller? När dök den här galan upp? Aja... tack så mycket antar jag. My life is now complete :'( *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag vet inte om det tar två veckor att skriva ungefär 30 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad menar ni med att inte låta mig vinna i Årets mest charmerande unge? Ptsss, Jag voted för gtapimpfoolife i Årets nykomling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Trevligt. Du kan sortera in mig och Crice under Hedersmedlemsgruppen nu, Hultan. *tar upp en Habana* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du kan sortera in mig och Crice under Hedersmedlemsgruppen nu, Hultan. *tar upp en Habana* Sannerligen! Folket har talat! *delar ut munkavlar* Andy Warhol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tycker att det ska vara en jul gala istället... Som kan starta den första december och avslutas på julafton... Det vore väl ingen dålig julklapp??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 VARFAN ÄR MITT PRIS? Jävla skitgala! Forumiten med bäst musiksmak: Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts