.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 ok, det är så här. Jag har fått mitt nya X800xl(silent pipe) idag och tycker den är GREEAAAT! Men...När jag spelar Cod 2 så försvinner alla effekter, som snö eller rök! Hjälp mig! //galna gurkan! GG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Har du ändrat i spelet (grafiken) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Har du ändrat i spelet (grafiken) ? Japp. Har satt allt på allting! Extra och high och andra shitty saker...Saken är också att när jag tar optimise for system eller vad det heter så ställer den bara in sig på medel som grafik inställningar. Och det är ju faktst ett x800xl och så har man 1024mb ram och 3ghz, så jag förstår inte problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Japp. Har satt allt på allting! Extra och high och andra shitty saker...Saken är också att när jag tar optimise for system eller vad det heter så ställer den bara in sig på medel som grafik inställningar. Och det är ju faktst ett x800xl och så har man 1024mb ram och 3ghz, så jag förstår inte problemet Du har fått virus. Bara att installera om bios. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Du har fått virus. Bara att installera om bios. Vadå virus? Hur kan jag då köra far cry på högsta , med 1000 x 700 något och har inget lagg och har alla effekter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vadå virus? Hur kan jag då köra far cry på högsta , med 1000 x 700 något och har inget lagg och har alla effekter? Det är ett speciellt utformat virus som angriper vissa dsa-filer, dessa finns inte i Far Cry. Det blir nog till att installera om Bios ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Det är ett speciellt utformat virus som angriper vissa dsa-filer, dessa finns inte i Far Cry. Det blir nog till att installera om Bios ändå. GUUUUD vad jobbigt!...Ok gör en guide hur man gör det och gör en säkerhetsrisk skala på 0-10 hur faligt det är att göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Skala: 5 När du startar datorn så tryck F8 med exakt en sekunds mellanrum sex gånger. Då kommer en meny upp. Där väljer du textfoldF. Sen skriver du boot_Bios.com Därefter frågar den efter din säkerhetskod. Den får du fram genom att trycka ctrl+alt+F4. När du gjort det kommer koden. När du väl skrivit in den så bör Bios bootas om och sedan starta om datorn. Sedan kan du nog spela. Om felet kvarstår så ring Bios-supporten. Redigerad 24 november, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Omg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Skala: 5 När du startar datorn så tryck F8 med exakt en sekunds mellanrum sex gånger. Då kommer en meny upp. Där väljer du textfoldF. Sen skriver du boot_Bios.com Därefter frågar den efter din säkerhetskod. Den får du fram genom att trycka ctrl+alt+F4. När du gjort det kommer koden. När du väl skrivit in den så bör Bios bootas om och sedan starta om datorn. Sedan kan du nog spela. Om felet kvarstår så ring Bios-supporten. Ok tack. "jag" får väll göra det imorron! <----Vet inte vad jag gjorde där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 1. Installera om dina drivrutiner. www.ati.com Där finns de allra senaste drivrutinerna. 2. Installera om spelet. Förklara "försvinner". Du ser de och de försvinner efter ett tag? eller de fanns förr men inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Du har fått virus. Bara att installera om bios. Hahahaha. Installera om BIOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tack för ett gott skratt nu på natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) 1. Installera om dina drivrutiner. www.ati.com Där finns de allra senaste drivrutinerna. 2. Installera om spelet. Förklara "försvinner". Du ser de och de försvinner efter ett tag? eller de fanns förr men inte längre? Jag ska lägga upp bilder...Men den satans fraps ska alltid spara dem på 2mb NU SÅ.. Ska förklara, rökeffekterna fanns med på mitt gamla ATi radeon 9250 men inte snö effekterna...BILDER!!! Ful/full gubbe! http://img293.imageshack.us/img293/4686/cod2sps20051125001412253vs.jpg Det ska igentligen komma rök hur slottet! http://img519.imageshack.us/img519/5058/cod2sps20051125001358856ep.jpg NU LITE FAR CRY!! VARNING, Denna bild bör ej tittas av små barn! http://img519.imageshack.us/img519/1821/farcry20051125000955310uo.jpg Ja! http://img519.imageshack.us/img519/9101/farcry20051125001002827lc.jpg Redigerad 24 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hehe.. grafiken i Farcry ser underbar ut.. längtar till min nya dator Men som sagt, uppdatera dina drivrutiner och installera om spelet. Saker kan gå lite galet när man byter grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Spelar väl ingen roll om du inte har nån rök, speciellt inte på MP för då ser du igenom röken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 VARNING, Denna bild bör ej tittas av små barn! http://img519.imageshack.us/img519/1821/farcry20051125000955310uo.jpg Ok, kanske drack lite för mycket den kvällen..Men den bilden är privat! Lämna tillbaks den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts