Cyper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Kanske är dags att börja tänka på att skaffa ett nytt forum I ''Gta-Liknande spel'' med tanke på att True Crime: New York City förhoppningsvis kommer ut I Europa, och framför allt I Sverige. Påminner I tid tills den stora dagen I morgon, besvikelse eller lycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför det, vi kan väl använda det andra TC-forumet? Så var det ju med the getaway: black monday. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför det, vi kan väl använda det andra TC-forumet? Så var det ju med the getaway: black monday. Jo håller med. Man kan ju inte hålla på att skapa en massa småforum för alla spel. Blir ju lätt för mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag tycker märkningen "Streets of LA" ska tas bort, och att den bara ska heta True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag tycker att GTA liknande spel ska bort, Inget av dom spelen är bra nog att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag tycker märkningen "Streets of LA" ska tas bort, och att den bara ska heta True Crime. Det var ingen dålig ide. Godfather; Alla tycker inte så. SAAB; Det blir lixom inte forum till alla spel utan bara Gta-liknande, jag tycker faktist det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 "Streets of LA" är nu borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 "Streets of LA" är nu borta. Rätt val. Det är nog inge många som spelar L.A så det är nog ingen som saknar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts