Tangelito Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tjao! Jag har gjort en address i operamail.com, sen jag vill kunna byta namn på msn med den addressen. Vet nån hur man gör? Eftersom när jag trycker på "verifiera mitt epostadress" så måste man logga in först med sin adress i hotmailsidan. Fast det går inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 ... https://accountservices.passport.net/ppnetw...?vv=320&lc=1033 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Registrera på passporten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Har gjort det och det funkar, tack. Men en fråga: om jag vill göra en mail på msn.com som ska typ heta "hej@vadsomhelst.com", kan jag fortfarande då verifiera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Har gjort det och det funkar, tack. Men en fråga: om jag vill göra en mail på msn.com som ska typ heta "hej@vadsomhelst.com", kan jag fortfarande då verifiera? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ja. Nej, man får ett mail skickat till sig där man måste verifiera sin email. Har man en ogiltig email så kan man inte verifiera dvs man får ingen aktiveringslänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts