R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur känndes det då att träffas för första gången? Ehm...annorlunda? Dom är ju inte som man har föreställt sig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 P-C ser ut som killen i DELL reklamen, den där som säger, "Dell, det kan du bara köpa på Internet" eller nått, han som alltid går förbi å plockar upp katalogen.. Eller nått.. U got the point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hehe måste kännts lite konstigt, typ som "Det är jag som är P-C men egentligen heter jag Sven Svenson" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hehe måste kännts lite konstigt, typ som "Det är jag som är P-C men egentligen heter jag Sven Svenson" Jo. Men särskilt eftersom mitt nick är så gay. Så det är lite jobbigt att presentera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Fattar det, själv hatar jag mitt men det går inte att ändra nu...eller jo det går med modden jag sa åt att göra det sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Mitt nick är mest sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 FORUMTRÄFF FTW!! Från vänster: R2D2, P-C, thotim och Jacker http://img354.imageshack.us/img354/971/dreamhack0164uc.jpg Har du vart på tjejkalas, P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) P-C ser ut som killen i DELL reklamen, den där som säger, "Dell, det kan du bara köpa på Internet" eller nått, han som alltid går förbi å plockar upp katalogen.. Eller nått.. U got the point. Brukar alltid skämta högt om hans urusla dubbning Pani: Jag är ALLTID på tjejkalas! De kan inte motstå mina randiga tröjor. R2D2 och Jacker är vittnen! Ni såg ju hur tjejen tände till på mig .. eller? :'( Redigerad 25 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Brukar alltid skämta högt om hans urusla dubbning Pani: Jag är ALLTID på tjejkalas! De kan inte motstå mina randiga tröjor. R2D2 och Jacker är vittnen! Ni såg ju hur tjejen tände till på mig .. eller? :'( Har ni vart på DH hella veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har ni vart på DH hella veckan? Nej de började på fredag morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nej de började på fredag morgon Nej. Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nej. Torsdag. Fick ni ledigt från skolan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Fick ni ledigt från skolan också? Tog ledigt halva fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Förresten, såg du vart tjejen som .. stötte på mig gick? :'( Vad sa hon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad sa hon då? Att hans tröja var väldigt snygg (den randiga som han har på nån bild). Sen stack dom bara, mot d-hallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Att hans tröja var väldigt snygg (den randiga som han har på nån bild). Sen stack dom bara, mot d-hallen. Tjejen måste se dåligt, Randigen var ful, Den hade vart cool om ni klipper av armarna på den... Kan ni int ställa er vid Rod igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tjejen måste se dåligt, Randigen var ful, Den hade vart cool om ni klipper av armarna på den... Kan ni int ställa er vid Rod igen? Randigt är hett! Och inga jefla randiga tanktops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Randigt är hett! Och inga jefla randiga tanktops Kalla det för randig stridsvagnstopp om du vill de då. Hur mycket Jolt har ni sörplat i er nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kalla det för randig stridsvagnstopp om du vill de då. Hur mycket Jolt har ni sörplat i er nu då? Runt 5 burkar. Sovit sammanlagt 2 timmar + 2 timmars powernap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Runt 5 burkar. Sovit sammanlagt 2 timmar + 2 timmars powernap. Haha, Jag har druckit 8 Premiercola under helgen...När ska ni stå i camarna igen?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts