Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är på DH. Ta reda på var alla sitter ochså vidare och visa dig i cammen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är på DH. Som security Ska skaka hand med dig sen klockan 7. Vet vad det står på din trlja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Tänkte bara att alla som e på DH skriver sitt nummer (och tröjfärg?) För att alla ska hitta alla *skaka hand* på någon lista här som postas många gånger (en på varge sida) så alla ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En snubbe bakom mig (rad d17) har däckat. Sitter med feta lurar och sover på tangentbordet, med nåt b-tv-program på. Värt att se om du inte har nåt bättre för dig. Hälsa på mig också. HÖJ TV-PROGRAMMET! Fan, jag vill dit! Men DH Summer kommer jag nog. Hoppas Summer inträffar på ett bättre datum. Någon som vet när det blir? Det verkar bli många som kommer då. Jag ska ta med mig digitalkameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 HÖJ TV-PROGRAMMET! Fan, jag vill dit! Men DH Summer kommer jag nog. Hoppas Summer inträffar på ett bättre datum. Någon som vet när det blir? Det verkar bli många som kommer då. Jag ska ta med mig digitalkameran. Troligtvis på lovet. Hoppas jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Kan inte alla som ska på DH nästa år bara ha en vit t-shirt där det står användarnamn på framsidan och "gtasajten" på baksidan? Lättare och känna igen folk plus att det är bara att skriva med tusch eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fråga bara. Är det inte lätt att baxa på DH? Och är det många som gör det så man typ måste hålla koll hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) En fråga bara. Är det inte lätt att baxa på DH? Och är det många som gör det så man typ måste hålla koll hela tiden? Nejnej. Inte på datorn. Alla vet vem sin granne är, om nån baxar säger man till. *edit* Nu har jag, p-c, jacker och thothim träffats. Bilder kommer när p-c bestämmer sig för att lägga upp bilderna...han skulle spela cs först. Stor forumträff sen, jag startar en tråd. Redigerad 25 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Är det nån åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Thotims, mitt och oregistrerads torn http://img354.imageshack.us/img354/4741/dreamhack0094ea.jpg Jag unt Jacker is teh LANMUNKAR! http://img354.imageshack.us/img354/6360/dreamhack0104sw.jpg Jacker och R2D2 ftw! http://img354.imageshack.us/img354/2948/dreamhack0157sd.jpg FORUMTRÄFF FTW!! Från vänster: R2D2, P-C, thotim och Jacker http://img354.imageshack.us/img354/971/dreamhack0164uc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Fan vad jag såg ful ut på bilderna Aja, fixar det till stora träffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Fan vad snygg jag blev! ! ! ! ! FLER BILDER PÅ MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Fan vad jag såg ful ut på bilderna Aja, fixar det till stora träffen. Förresten, såg du vart tjejen som .. stötte på mig gick? :'( Dumt att inte säga nåt tillbaka liksom ;( Thotim: DA SHIZNIT!!! Redigerad 25 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En större träff? hmMMMszz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Förresten, såg du vart tjejen som .. stötte på mig gick? :'( Mot D-salen (salen där alla snygga sitter). Men ser jag dom säger jag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) WTFLOL, jag ser ju lite halvt homosexuell ut. http://67.18.37.14/19/132/emo/tihi.gif ( http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif ) EDIT: Tjejen gick mot D-hallen, hade en grön tröja och mörkt hår. Redigerad 25 november, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 MIN FLÄKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur känndes det då att träffas för första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts