Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) DH är årets höjdpunkt (:!!! neh men kul träffa andra som håller på med samma spel och så vidare... roligare vara på DH än hemma.. Edit : : :. : : :.. .: . . . . Jay ångrar mig SrY eliizar Redigerad 25 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Blir man det hemma en helg då? Ja, en annan håller på att lära sig gitarr så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ja, en annan håller på att lära sig gitarr så ja. Okej. Nej, det är jag bra på redan. Men jag ska erkänna att jag börjar redan få gitarrsug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 R2, adda mig på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Okej. Nej, det är jag bra på redan. Men jag ska erkänna att jag börjar redan få gitarrsug. Ok. Det ända jag vill säga att jag tycker lan överhuvudtaget är sjukt, och jag tycker att människor i sina unga år (även om det finns vuxna som lanar) ska hitta på bättre saker...eller iaf inte sitta inne och dega i 3 dagar i sträck. Kalla mig moraltant, men jag tror nog att de flesta här hittar nått vettigt i vad jag har sagt. Och särskilt "owned" känner jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Okej. Nej, det är jag bra på redan. Men jag ska erkänna att jag börjar redan få gitarrsug. Ladda ner en "gitarr" från internet så man får dra med musen på strängarna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Ok. Det ända jag vill säga att jag tycker lan överhuvudtaget är sjukt, och jag tycker att människor i sina unga år (även om det finns vuxna som lanar) ska hitta på bättre saker...eller iaf inte sitta inne och dega i 3 dagar i sträck. Kalla mig moraltant, men jag tror nog att de flesta här hittar nått vettigt i vad jag har sagt. Och särskilt "owned" känner jag mig inte. Cooool Moraltant..... Redigerad 25 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ok. Det ända jag vill säga att jag tycker lan överhuvudtaget är sjukt, och jag tycker att människor i sina unga år (även om det finns vuxna som lanar) ska hitta på bättre saker...eller iaf inte sitta inne och dega i 3 dagar i sträck. Kalla mig moraltant, men jag tror nog att de flesta här hittar nått vettigt i vad jag har sagt. Och särskilt "owned" känner jag mig inte. Okej. Nej, jag gör det igentligen bara för att en kompis frågade mig. Men det är rätt skoj, inte sitta vid datorn, för det kan jag göra hemma också, men stämningen. Och träffa alla söta gtasajtare också (:!!! Sen har inte jag sagt att du är owned, ta det snacket med Xazzi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Yeah sorry, men jag syftade på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Yeah sorry, men jag syftade på honom. Lungt. En snubbe bakom mig har däckat nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Yeah sorry, men jag syftade på honom. Sry (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sry (:!!! Lungt. Väck honom med att hålla för hans näsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lungt. En snubbe bakom mig har däckat nu (:!!! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Händer det nå kul nånstans? (observera att jag menar på DH-området) Redigerad 25 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Händer det nå kul nånstans? (observera att jag menar på DH-området) En snubbe bakom mig (rad d17) har däckat. Sitter med feta lurar och sover på tangentbordet, med nåt b-tv-program på. Värt att se om du inte har nåt bättre för dig. Hälsa på mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ta kort på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ta kort på honom! Ingen kamera. Men jacker och pc ska fota här sen, får bild då. Men pc är fortfarande och äter pizza (i 2 timmar).. Alla som är på dh, gå med i #gtasajtarepådh@quakenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ta kort på honom! Haha . W.o.R.d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Men pc är fortfarande och äter pizza (i 2 timmar).. Tror han göra något annat.. Eller så står han och kramar Natacha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts