Maxz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Vad skall man göra om bilder fryses i camen? :'( Edit, Det är bara Rod camen som sitter still.. :'( Fungerade nu boys Redigerad 25 november, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 1. Världens största lan (6000 pers). 2. Jönköping, elmia-hallen. 3. Från i torsdags till sändag morgon. Ska man ha med egen dator? och kan man komma & gå som man vill eller ska måste man köpa "biljett"?, gäller den då hela "helgen" eller bara en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Doh.... fel....läs inte det här--->du är en bajskorv.....varför läste du? (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ska man ha med egen dator? och kan man komma & gå som man vill eller ska måste man köpa "biljett"?, gäller den då hela "helgen" eller bara en dag? Man har med sig egen dator. Man kan komma och gå hur man vill vad jag vet men du måste ha plats och biljett. Du kan även köpa en besöksbiljett men då har du ingen plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Man har med sig egen dator. Man kan komma och gå hur man vill vad jag vet men du måste ha plats och biljett. Du kan även köpa en besöksbiljett men då har du ingen plats. Tror biljetten går på 6-7 hundra sen är det maten som går på runt 200 kr? så ett besök där kostar ca 1000 kr.. Och hälst ska man va där när det börjar ju går hmmm 2 gånger år? sommaren och vintern pågår typ från fredag morgon till söndag morgon (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ska man ha med egen dator? och kan man komma & gå som man vill eller ska måste man köpa "biljett"?, gäller den då hela "helgen" eller bara en dag? Som slewme sa, du ska ha med egen, och du måste ha biljett. Men det är lite sent nu. Men satsa på dh summer 2006 då, boka i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Man har med sig egen dator. Man kan komma och gå hur man vill vad jag vet men du måste ha plats och biljett. Du kan även köpa en besöksbiljett men då har du ingen plats. I see... då kommer jag nästa år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Du kan även köpa en besöksbiljett men då har du ingen plats. Köper man en besöks biljett så gäller den till kl 12 dagen efter du köpt den, fast jag kan ha läst fel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Många tjejer där? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Många tjejer där? (:!!! En del. Och ungefär hälften är rätt snygga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Många tjejer där? (:!!! Jo några taniga och bleka ifrån Lettland som försöker kränga rysk cola är säkert där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En del. Och ungefär hälften är rätt snygga också. Någon som spelar? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Någon som spelar? ^^ Ja då. Cs för det mesta. Men du P-C, jag var vid din plats. Ingen där. Plinga till på msn när du är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag skulle aldrig ställa mig och bli fotad på den där jävla tjejen, blickpunkten ligger ju fan 5 dm under ansiktet. Vad har hon tillfört världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ja då. Cs för det mesta. Men du P-C, jag var vid din plats. Ingen där. Plinga till på msn när du är här. Och vi var vid din plats, wtf! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har 2 frågor. Är det mycket stölder under dessa DH festivaler? Och har ni som varit där nu eller förr blivit av med något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Och vi var vid din plats, wtf! Jo (:!!! Men ni snackade med min polare iaf. Men pc lovade att komma när han hade ätit pizza och blivit fet. Kom du med. Eller så kommer du nu om du har kamera. Eller om du inte har kamera, men bara vill säga hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Orka nörda på Dreamhack, svettig trött och inte en hjärncell klokare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Orka nörda på Dreamhack, svettig trött och inte en hjärncell klokare. Blir man det hemma en helg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har 2 frågor. Är det mycket stölder under dessa DH festivaler? Och har ni som varit där nu eller förr blivit av med något? Tror inte det är allt för mycket, har läst om några som blivit av med möss och tangentbord och hörlurar, de tar inte hela burken och springer. Men DH crew varnar för stölder, och de tar ingen skyldighet. De säger att man ska åka flera st tillsammans och så när några ska sova så får dom andra som är med passa de andras grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts