Jacker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Fyfan vad vackert, dem spelade All Your Base- videon på bigscreen'en nyss. Hela DH klapade i takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 KLOCKAN 01:00 SÄGER VI DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 KLOCKAN 01:00 SÄGER VI DÅ! Ja! Och kommer inte alla vankas det paj till middag i 3½ år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) KLOCKAN 01:00 SÄGER VI DÅ! Vill inte göra er besvikna, men nej. Då är det gemensam jolt-öppning. Men imorgon på morgonen så. *edit* Jag gillar paj "Banana Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie! Banana Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!" Redigerad 26 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vill inte göra er besvikna, men nej. Då är det gemensam jolt-öppning. Men imorgon på morgonen så. Då kommer alla utom du då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det blev uppskjutet, enligt dem på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det blev uppskjutet, enligt dem på MSN. När är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag undrar om "Jolt-öppningen" syns i Camen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Haha någon kan ha kamera med sig och fota själva kameran som filmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 HAHAHAHAHHAH NÅGON HAR LAGT EN JÄVLA COLABURK PRESIS FRAMFÖR ROD KAMERAN.......... Måste vara ett misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 HAHAHAHAHHAH NÅGON HAR LAGT EN JÄVLA COLABURK PRESIS FRAMFÖR ROD KAMERAN.......... Måste vara ett misstag Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jacker Tahaha Va det han som också tog ner den? isf så såg jag han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Vad är det som händer nu?? väldigt många på "Rod" *Spring o kolla fort som fan* .. 2 Crews där Edit: Alla e typ crew Redigerad 27 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Han har inget liv... Nej det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dufhel, bara jag och P-C inne. Fan... Får väl titta på lite pörr jag laddade ned. Eller så spelar jag CS. Eller BF2. Fast kanske CS. Men helst BF2. JAG SKA HA EN JOOOOOOOOLT.....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Min polare har varit uppe i ca 125-130 timmar nu gjorde en pirat! Redigerad 27 november, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ah, nu är man helt ensam igen. Har varit vaken hela natten. Glodde på Ridskolan, den sög (ahahah). Sen har jag spelat lite BF2 och CS mot P-C (aka akaast). Tror jag ska se på mer porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har sovit från 1 till 8 nu. Bara att börja packa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ah, nu är man helt ensam igen. Har varit vaken hela natten. Glodde på Ridskolan, den sög (ahahah). Sen har jag spelat lite BF2 och CS mot P-C (aka akaast). Tror jag ska se på mer porr. Haha, stackars jävel, du kommer vara måttligt trött idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Min polare har varit uppe i ca 125-130 timmar nu Undrar hur många hjärnceller han har förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts