Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Japp. Ge mig och linke lite creds bara för att vi snackade med dom. Gjorde ett tp-test när jag kom fram i fredags-kväll. Fick 65 mb upp och 54 ner. Låter rätt bra. Det är ju sämre än dom lovar att det ska va!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Japp. Ge mig och linke lite creds bara för att vi snackade med dom. Gjorde ett tp-test när jag kom fram i fredags-kväll. Fick 65 mb upp och 54 ner. Låter rätt bra. Tusen tack för att ni snackade med crewsen! Ni är bara för gölliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det är ju sämre än dom lovar att det ska va!!... Nope. Dom har 5 gb's lina. 6000 pers är här. För att gör allt lättare säger vi (som det är) att 5 gb är 5000 mb. 5000\6000 = 0.83333(och några till). Så jag skulle igentligen ha 0.83 mb's lina. Men eftersom vi har så snälla cs-spelare så får vi fildelare lite mer av kakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Förut när jag gick till Statoil för att handla såg jag en bil med regnummret TPB. Som om inte det vore nog stog det några snubbar med Piratbyrån- tröjor inne på Statoil. Då kom det in en polis för att köpa Mineralvatten, när han fick syn på dem mummlade han "Oj, o-oj, o-oj..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ingen som ska gå till nån kamera å vinka lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Undrar jag med...Gå till Rod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Undrar jag med...Gå till Rod! Verkar inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ingen som ska gå till nån kamera å vinka lite? Om akaast kan slita sig från sin tyska porrfilm så kan jag komma med och vinka lite. Men annars får det vara. Har redan försökt vinka åt polaren hemma, men han låtsas inte se, eller tar "fel kamera" (gjorde "jag också tillslut"), Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Gå och vinka rod Vem ahr gjort så många hål på pappret? aja kollar på rod tills det blir freeze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller så kan ni för fan hålla käften om min mamma, era pissungar. Damp för alltid Mor din gillar hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om akaast kan slita sig från sin tyska porrfilm så kan jag komma med och vinka lite. Men annars får det vara. Har redan försökt vinka åt polaren hemma, men han låtsas inte se, eller tar "fel kamera" (gjorde "jag också tillslut"), Ni får ta emd er Jacker och Hardcore om ni hittar dom, Glöm inte StellHell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Gå och vinka rod Vem ahr gjort så många hål på pappret? aja kollar på rod tills det blir freeze Vi gtasajtare (förutom the-copy som är för blyg för att säga var han sitter), var först med idéen (och att utföra den, mindre bra dock, men ändå). *edit* Gudfar: Jag är på. Stellan borde vara på (han verkade iaf allmänt positiv till att visa oss i kameran senast), Jacker är på men Jardcore gömmer sig inne på crew area (men jag har sett honom!). Redigerad 26 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vi gtasajtare (förutom the-copy som är för blyg för att säga var han sitter), var först med idéen (och att utföra den, mindre bra dock, men ändå). Kom igendå ni lovade igårnatt att ni skulle posara för camen GÖR DET DÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kom igendå ni lovade igårnatt att ni skulle posara för camen GÖR DET DÅ!!! Och då hängde den sig? Men faktum är att vi var där. Aja, nu börjar events på big-screen, ska dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vi gtasajtare (förutom the-copy som är för blyg för att säga var han sitter), var först med idéen (och att utföra den, mindre bra dock, men ändå). *edit* Gudfar: Jag är på. Stellan borde vara på (han verkade iaf allmänt positiv till att visa oss i kameran senast), Jacker är på men Jardcore gömmer sig inne på crew area (men jag har sett honom!). Vad är Crew area? E han Crew där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Rod funkar perfekt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Mor din gillar hästar Om du inte kan hålla detta på en mogen nivå kan du dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Rod funkar perfekt nu. Aaa,, undra hur länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om du inte kan hålla detta på en mogen nivå kan du dra åt helvete. Men kanske :'( Mor din är inne på grisar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Och då hängde den sig? Men faktum är att vi var där. Aja, nu börjar events på big-screen, ska dra. MEeeh Rod funkar ju prima varöfr inte göra rubbet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts