Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Japp Lesbisk porr var det. Som du spelade upp i fullskärm. I dålig kvalitet. Själv har man tankat sammanlagt 2 gb, eftersom jag 1. Hatar DC. 2. Har bra lina hemma. Vad säger Mamma om det här då? Räcker en 200GB hårddisk långt tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Lesbisk porr var det. Som du spelade upp i fullskärm. I dålig kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Japp Lesbisk porr var det. Som du spelade upp i fullskärm. I dålig kvalitet. Busted! Vad skulle din mamma säga om hon får höra det? Redigerad 26 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vad skulle din mamma säga om hon får höra det? "Jaja, jag är iaf glad att det inte var bögporr. Jag hatar bögar! Och Tyskar." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 "Jaja, jag är iaf glad att det inte var bögporr. Jag hatar bögar! Och Tyskar." HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller "Får jag låna din dator ett tag?, här har du 100 spänn till bio och mat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kommer inte dom där "crew" runt och kollar runt lite dåodå, så folk inte laddar ner? Undrar samma sak. Funnylin: Hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller "Får jag låna din dator ett tag?, här har du 100 spänn till bio och mat" Eeeeewww! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller så kan ni för fan hålla käften om min mamma, era pissungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller så kan ni för fan hålla käften om min mamma, era pissungar. Förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snacka randigt med han istället, Fängelsekläder eller vanliga tröjor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Undrar samma sak. Jag och polarn snackade med crew. Dom kollar inte om man tankar, men eventuella dc-hubbar som nån på dh drar upp, stänger dom direkt. Men annars, noll koll. Ehm...http://www.warpdrive.se/?25038 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eller så kan ni för fan hålla käften om min mamma, era pissungar. Bahh... du får säga nåt om min mamma om du vill *klappar P-C på ryggen*. Min mamma gillar bögporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min mamma gillar bögporr. Speciellt med tyskar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ehm...http://www.warpdrive.se/?25038 Troligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 "Jaja, jag är iaf glad att det inte var bögporr. Jag hatar bögar! Och Tyskar." Du är galet rolig Funnylin. Trodde att vi hade förlorat dig för ett tag sen men icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag och polarn snackade med crew. Dom kollar inte om man tankar, men eventuella dc-hubbar som nån på dh drar upp, stänger dom direkt. Men annars, noll koll. Ehm...http://www.warpdrive.se/?25038 Free To Run! Fram med 1000GB diskarna fokes! Det ska tankas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag och polarn snackade med crew. Dom kollar inte om man tankar, men eventuella dc-hubbar som nån på dh drar upp, stänger dom direkt. Men annars, noll koll. Ehm...http://www.warpdrive.se/?25038 Taskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Speciellt med tyskar..? Nej? Det ska vara prima "hung like a horse"-nigerianer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Free To Run! Fram med 1000GB diskarna fokes! Det ska tankas! Japp. Ge mig och linke lite creds bara för att vi snackade med dom. Gjorde ett tp-test när jag kom fram i fredags-kväll. Fick 65 mb upp och 54 ner. Låter rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts