Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min kompis hade vart för nått år sen på DH, å då hade en kille (raden framför) suttit å.. runkat. Å nån annan hade filmat med cam utan att han visste och så hade dom visat det på den där biffiga skärmen, fast jag tror inte dom visade hans ansikte .. Iaf vad han berättade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min kompis hade vart för nått år sen på DH, å då hade en kille (raden framför) suttit å.. runkat. Å nån annan hade filmat med cam utan att han visste och så hade dom visat det på den där biffiga skärmen, fast jag tror inte dom visade hans ansikte .. Iaf vad han berättade. Är det ökända Bävern du snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är det ökända Bävern du snackar om? Min kompis kallar sig Hekore (om det var det du undrade). Vet inte vad killen som blev filmad hette, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min kompis hade vart för nått år sen på DH, å då hade en kille (raden framför) suttit å.. runkat. Å nån annan hade filmat med cam utan att han visste och så hade dom visat det på den där biffiga skärmen, fast jag tror inte dom visade hans ansikte .. Iaf vad han berättade. Eww, Är det en massa runkingar där så is inte jag komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eww, Är det en massa runkingar där så is inte jag komma! Jag tror det är lugnt, folk har nog lärt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag tror det är lugnt, folk har nog lärt sig Hoppas tjejerna inte lärt sig någonting bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Var över hos p-c och köpte dricka av hans polare. Då spelade han inte cs iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) R2, hörde du förut när en tjej pratade om en tävling i högtalarna? Iaf så skrek han brevid mig "VAD ÄR DET FÖR PRISER?!" Då svarade en från andra sidan lokalen "DIN MAMMA!!" Askul, garvade som fan. BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. Just nu tankar jag i 6 MiB/sek. Redigerad 26 november, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 1) R2, hörde du förut när en tjej pratade om en tävling i högtalarna? Iaf så skrek han brevid mig "VAD ÄR DET FÖR PRISER?!" Då svarade en från andra sidan lokalen "DIN MAMMA!!" Askul, garvade som fan. 2) BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. Just nu tankar jag i 6 MiB/sek. 1) HAHAHAHAHAHA garva som fan! 2) Kommer inte dom där "crew" runt och kollar runt lite dåodå, så folk inte laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har tankat 80 GB ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har tankat 80 GB ^^ OMG!!!! Jag kommer GARANTERAT på DHSummer1!!!!11!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 OMG!!!! Jag kommer GARANTERAT på DHSummer1!!!!11!!!! FETTT11111!111!111!!11!!!!!11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 *Proud* Visste att dom hade 5 Gigs lina Måste ta med en till dator, å bara byta burk så det ryms mer filmer å sånt.´ Man ska ju passa på å ladda ner när man har chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 FETTT11111!111!111!!11!!!!!11! Men säg var du sitter nu ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men säg var du sitter nu ffs. Han vågar inte... Helvete, Jag måste ta med mig så många hårddiskar jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har tankat 80 GB ^^ Tankat runt 100gb 70gb filmer 20gb spel 10gb pr0N^ [R2D2 såg vad jag kollade på ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ni KAN ju få testa deras 10gbit lina.. Vill du ha 10 gigabit/s? 2005-11-23 01:37:13 / martin Återigen erbjuder Tech Crew ett fåtal personer att få 10 gigabit/s direkt till sin dator..! Allt som krävs är att du har ett 10-gigabit/s nätverkskort med passande Xenpak. Kontakta Tech Crew via techcrew(a)dreamhack.se eller supportdisken om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Han vågar inte... Helvete, Jag måste ta med mig så många hårddiskar jag kan! Jag har 1 dator här, en laptop å 3 andra uppe på vindan, ska ta me hårddiskarna från alla , fan om man skulle åka dit på hemvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tankat runt 100gb 70gb filmer 20gb spel 10gb pr0N^ [R2D2 såg vad jag kollade på ] Japp Lesbisk porr var det. Som du spelade upp i fullskärm. I dålig kvalitet. Själv har man tankat sammanlagt 2 gb, eftersom jag 1. Hatar DC. 2. Har bra lina hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. Just nu tankar jag i 6 MiB/sek. Hm.. hade inte Telia erbjudit typ 30 Gbit lina till DH i år? Sen är ju också 6 MiB/sek ungefär hälfen så snabbt som man kan tanka på LAN. Det är väl iofs hårddisken som sätter stopp antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts