P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vill ba offa lite o säga att det här blev en ganska populär topic Min största genom tiderna faktist WOW HÄR FÅR DU EN KAKA! *trycker in en pepparkaka genom cd-drivern och blir sedan sur när det börjar knastra där inne och kastar datorn över thotim som slår mig * :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 WOW HÄR FÅR DU EN KAKA! *trycker in en pepparkaka genom cd-drivern och blir sedan sur när det börjar knastra där inne och kastar datorn över thotim som slår mig * :'( HAHAHHAHAHAHAAHHAAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAAH............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Arkitekt, Ingenjör eller läkare. + Designer Tack, orkade inte skriva dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts