Frenzy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Du kan bli min sex-slav.. Bra betalt.. klart du vill det.. Själv ska man förhoppningsvis bli nått innom IT.. antagligen innom nätverk... Fast man vet ju aldrig Sen när fick slavar betalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sen när fick slavar betalt? 40ml bäbisar mättar ju alltid. Bra lön tycker jag iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Har alltid velat bli pilot, trafikflyg dvs med feting lön Men det kräver så jävla mycket av en, men vem vet om man kämpar tillräckligt mycket mot sitt mål finns det alltid chanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 JAg vill bli polis, då kan man banka blattar och hemlösa utan bryr sig!!! MUAHAHA Eller så vill jag bli något som typ du vet man får vapen och är tuff yao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sen när fick slavar betalt? Sa ju aldrig vad han skulle få i lön @pKz: interesserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sa ju aldrig vad han skulle få i lön @pKz: interesserad? Klart jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Antagligen IT. Redigerad 24 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Dagis... fan heller ska bilmek eller datorkonsult av nått slag.... Redigerad 25 november, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lastbilschaffis! "Jag drar min, Truckdrivingsång! 24 meter lång, och jag har smak för bilar med flak" Dadadadadadadaaaaaaaaaaaaadadadada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har ingen aning om vad jag vill bli, orka skaffa job, kan väll råna gamla tanter (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Kameraman, Bildmixare, Spec-effectare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Arkitekt, Ingenjör eller läkare. Redigerad 25 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Arkitekt, Ingenör eller läkare. Inga dåliga jobb du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ingenör En fördel om du kan stava till det först: Ingenjör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fördel om du kan stava till det först: Ingenjör. ...hade tänkt att skriva att jag säkert skrev fel, men orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag kom på att det finns en massa sura busschaffisar. Så jag kan bli busschaffis, och vara glad och snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Eftersom jag vill göra lumpen så kommer jag säkert att sluta upp som en gammal skrällig kapten någonstans. Som har varit med i 17 krig och våldfört mig på kvinnor, och dödat deras barn. Vem vill inte göra lumpen? Jag vill nog bli.. jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kort och gott "Fluffer". som det ser ut nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vill ba offa lite o säga att det här blev en ganska populär topic Min största genom tiderna faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts