Funnylin Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Så hoppas man ju på att alla sliskiga äckliga "bögar" jobbar på McDonalds och att alla som inte var sådana gör något skoj. Fast det finns en sliskig äcklig "bög" i klassen som faktiskt kan bli något riktigt bra. Han är faktiskt ganska smart... Nu har jag nog förvirrat är alla. Detta är skrivet utan glasögon. Och 07:22 för mig på morgonen. Alla sliskiga äckliga lebbar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Maskin Ingenjör ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tjuv Nej vet inte.. IT-Någonting. Tror jag. Speltestare. Eller någonting sånt.. Kan iaf inte göra hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Funderat på målare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag ska bli förtidspensionerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Artistbokare. Entreprenör. och fan om jag nu inte ska bli det, efter tre år på samhäll/ekonomi, ett år i san francisco för engelskastudier, ett år på nya zeeland (event management), tre år i hultsfred (music management) och ett år i kalmar (civilekonom). men det slutar väl med att jag kör glassbil. Redigerad 24 november, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jobb? Jag vet inte ens vilket gymnasie program jag ska gå. Samhäll kanske? men orka gå 3 år till efter. Så EC kanske? Och sen elektriker typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ingen som sk bli helikopter pilot? Tycker det är konstigt att det sånt jobb bara KRÄVER engelska B, Fysik A och matte B. Är inte det ganska änkelt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Porrstjärna eller Gangster. Nej allvarligt tror ja ska bli arkitekt om ja orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag kom på mitt dröm yrke! Jag ska jobba för Antipiratbyrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag kom på mitt dröm yrke! Jag ska jobba för Antipiratbyrån! Då kan man säga att du har din värsta fiende under dig. Ska satsar 99% på spelutvecklare, 1% på PcGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Efter en lång stunds tänkande så förstod jag vad mitt syfte här i världen är. Jag ska bli en bil när jag blir stor. Yes yes yo. Helst en cabriolet eller möjligtvis en 65 Mustang, naturligtvis med en vacker kvinna som ägare. Kan bli ganska trevligt med en förtjusande dam som styr spakarna, och rycker i kryckan när det kliar till. Och på kvällar som denna så kan hon ställa sig på motorhuven min och dansa salsa med sin förvirring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Min engelsklärare tycker att jag ska bli journalist, men det vill inte jag. Har ingen aning vad jag vill, faktiskt. Du kan bli min sex-slav.. Bra betalt.. klart du vill det.. Själv ska man förhoppningsvis bli nått innom IT.. antagligen innom nätverk... Fast man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jounalist eller designer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Polis eller dagislärare. H3H3. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Författare är något jag alltid velat bli, men det är svårt att leva på sånt. Det senaste halvåret har jag ingått i en teatergrupp och fått smak för livet på scenen (och min teaterledare tycker att jag är "bäst"... ) Så, skådespelerska på någon teater kanske... Lärare är också något jag kan tänka mig. EDIT: Fast egentligen, allra helst vill jag bli komiker i radio. Men det är svårt, för jag är inte så rolig. Redigerad 25 november, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ska jobba inom webdesign, hade jag tänkt mig! Animering/Programering. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tänker att bli advokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hoppas att ni är medvetna om att många av era framtidsplaner är svåruppnåeliga. Yrken som läkare, arkitekt och advokat kräver alla nästan 20,0 i intagningspoäng. Det innebär alla MVG. Själv hade jag tänkt bli USA:s första utländska president. Jag skojar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hoppas att ni är medvetna om att många av era framtidsplaner är svåruppnåeliga. Yrken som läkare, arkitekt och advokat kräver alla nästan 20,0 i intagningspoäng. Det innebär alla MVG. Själv hade jag tänkt bli USA:s första utländska president. Jag skojar inte. Ingääting ä omöjligt. (Med Gunde Svan röst.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts