Jump to content

Jobb när du blir "stor" ?

Xazzi
 Share

Recommended Posts

Så hoppas man ju på att alla sliskiga äckliga "bögar" jobbar på McDonalds och att alla som inte var sådana gör något skoj. Fast det finns en sliskig äcklig "bög" i klassen som faktiskt kan bli något riktigt bra. Han är faktiskt ganska smart... Nu har jag nog förvirrat är alla. Detta är skrivet utan glasögon. Och 07:22 för mig på morgonen.

Alla sliskiga äckliga lebbar då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Artistbokare. Entreprenör.

och fan om jag nu inte ska bli det, efter tre år på samhäll/ekonomi, ett år i san francisco för engelskastudier, ett år på nya zeeland (event management), tre år i hultsfred (music management) och ett år i kalmar (civilekonom). men det slutar väl med att jag kör glassbil.

Redigerad av Streetwave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter en lång stunds tänkande så förstod jag vad mitt syfte här i världen är. Jag ska bli en bil när jag blir stor. Yes yes yo. Helst en cabriolet eller möjligtvis en 65 Mustang, naturligtvis med en vacker kvinna som ägare. Kan bli ganska trevligt med en förtjusande dam som styr spakarna, och rycker i kryckan när det kliar till. :D

Och på kvällar som denna så kan hon ställa sig på motorhuven min och dansa salsa med sin förvirring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Författare är något jag alltid velat bli, men det är svårt att leva på sånt. Det senaste halvåret har jag ingått i en teatergrupp och fått smak för livet på scenen (och min teaterledare tycker att jag är "bäst"... :D ) Så, skådespelerska på någon teater kanske... Lärare är också något jag kan tänka mig.

EDIT: Fast egentligen, allra helst vill jag bli komiker i radio. Men det är svårt, för jag är inte så rolig.

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att ni är medvetna om att många av era framtidsplaner är svåruppnåeliga.

Yrken som läkare, arkitekt och advokat kräver alla nästan 20,0 i intagningspoäng.

Det innebär alla MVG.

Själv hade jag tänkt bli USA:s första utländska president. Jag skojar inte.

Ingääting ä omöjligt. (Med Gunde Svan röst.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor