Pico Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Fyndigt nog tänker jag sälja grillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 .har inte en jävla aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag vill bli skivproducent och känd gitarrist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Starta eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag vill bli skivproducent och känd gitarrist! "Computer says no." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 "Computer says no." Are you sure you want that one? Yeah, yeah! Ok, but we can't return it later.. Yeah i know. ... I don't like it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Något inom foto, "the man behind the pictures" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Spelprogrammerare. Nån som kommer ihåg mitt "PowerMan"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Skriv en självbiografi, och jag köper den. Jäääså, du är så intresserad av mitt livs historia? Självbiografier skall skrifvas när man uppnått den värdiga åldern åttionio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför inte kombinera båda? Själv så ska jag söka till media. På Sture i Halmstad får man första året prova på alla inriktningar, alltså multimedia, TV-production, journalistik m.m. Får se vad jag vill bli efter det. Så är det väll i och för sig på dom flesta gymnasium . Jag har också tänkt gå media men det finns så många som har media. Cybergymnasiet har media och det verkade vara ett sådär gymnasium. Munkbäck har media där går min syrra på samhäll-media. Hon tycker la det är bra. Och så några till som jag inte kollat på. Så jag är liksom lite sliten mellan valen. För det skulle vara skoj att arbeta med foto eller film. Det roligaste när man blivit äldre och har skaffat jobb så skulle det vara skoj att ha en klassträff och se vad som har hänt med alla. Så hoppas man ju på att alla sliskiga äckliga "bögar" jobbar på McDonalds och att alla som inte var sådana gör något skoj. Fast det finns en sliskig äcklig "bög" i klassen som faktiskt kan bli något riktigt bra. Han är faktiskt ganska smart... Nu har jag nog förvirrat är alla. Detta är skrivet utan glasögon. Och 07:22 för mig på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Kock, eller något i hotellbranschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Bilmekaniker, EL-nisse eller öh...Slaktare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Musikproducent eller gitarrist skulle vara jävligt skoj. Får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Min engelsklärare tycker att jag ska bli journalist, men det vill inte jag. Har ingen aning vad jag vill, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Lastbildchaufför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Kanske polis. vet inte riktigt vad jag vill utbilda mig till. Kock vill jag inte vara hela livet iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag ska bli världens härskare! Era små ynkliga liv kommer att krossas av min terror! Muhahah ... Eller jobba på ngn bilverkstad .. kanske både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Elektriker lätt, det jag läser till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Spelutväcklare om inte det finns ju alltid yrkesmördare, man känar bra o det e rätt lätt om man har rätt utrustning^^ annars sitta på ica eller något annat crap jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Skulle kunna tänka mig ett liv som lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts