Jump to content

Jobb när du blir "stor" ?

Xazzi
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför inte kombinera båda? ^_^

Själv så ska jag söka till media. På Sture i Halmstad får man första året prova på alla inriktningar, alltså multimedia, TV-production, journalistik m.m. Får se vad jag vill bli efter det.

Så är det väll i och för sig på dom flesta gymnasium :wub: .

Jag har också tänkt gå media men det finns så många som har media. Cybergymnasiet har media och det verkade vara ett sådär gymnasium. Munkbäck har media där går min syrra på samhäll-media. Hon tycker la det är bra. Och så några till som jag inte kollat på. Så jag är liksom lite sliten mellan valen.

För det skulle vara skoj att arbeta med foto eller film.

Det roligaste när man blivit äldre och har skaffat jobb så skulle det vara skoj att ha en klassträff och se vad som har hänt med alla. Så hoppas man ju på att alla sliskiga äckliga "bögar" jobbar på McDonalds och att alla som inte var sådana gör något skoj. Fast det finns en sliskig äcklig "bög" i klassen som faktiskt kan bli något riktigt bra. Han är faktiskt ganska smart... Nu har jag nog förvirrat är alla. Detta är skrivet utan glasögon. Och 07:22 för mig på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor