Xazzi Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Japp Vad hade du tänkt dig bli när du blir stor ?? De som redan är "stora" och har jobb behöver inte skriva Själv hade jag tänkt bli "Doktor" eller "Kirurg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 DJ, MC, Breakdancer massor, finns mycket .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Porrskådis, och jag vet att jag har talang för det. Nja, vet inte riktigt, antagligen något med bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Typ datorkonsult eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Säkerhetsbranchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Lärare, advokat eller motorjournalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Elektriker. Är det jag läser till iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Författare eller journalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Porrskådis, och jag vet att jag har talang för det. Nja, vet inte riktigt, antagligen något med bilar. Varför inte kombinera båda? Själv så ska jag söka till media. På Sture i Halmstad får man första året prova på alla inriktningar, alltså multimedia, TV-production, journalistik m.m. Får se vad jag vill bli efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Varför inte kombinera båda? Själv så ska jag söka till media. På Sture i Halmstad får man första året prova på alla inriktningar, alltså multimedia, TV-production, journalistik m.m. Får se vad jag vill bli efter det. Hmm, tack för tipset, blir att fundera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag hade tänkt att bli en så kallad överliggare. Dvs att man flyttar till en studentstad, lämpligtvis Lund, och läser kurs efter kurs men kommer aldrig därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Modell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag inte säkert på rak arm vad jag vill bli, men jag funderar på att gå naturvetenskaprogramet när det är dags för gymnasieväljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tänkte bli läkare. Men om jag ska bli det så är det typ 13år kvar i skolan så får se hur det går med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Utkastare på nån krog...vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ingenjör tror jag. Nej men jag tänker bli polis och sen ska jag försöka bli pilot (åt polisen)och när jag har vart det i många år ska jag bli pilot för något privat helikopterskit (staten betalar inte så höga löner antagligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Författare eller journalist. Skriv en självbiografi, och jag köper den. Jag funderar på mycket. Men nu står det still. Något jag dock hela tiden tänker på är designer(inom IT, alltså typ Speldesigner, Webbdesigner och 3Ddesigner). Författare vid sidan av skulle vara fränt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Författare. journalist, regissör och hela traddiluttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag ska skriva en bok om häftstiftens historia, sen ska jag dra mig tillbaka. Några årtionden senare återvänder jag med en stor jävla duns i litteratursverige med en riktig tegelsten om häftmassa (i hoodsen kallar man det ibland för kladd-i-kludd). Awww... Jag ska inte bli stor. Jag ska fly med en snubbe som jag träffade på internet, han kallar sig Peter Pan... han har målat upp en helt fantastisk bild av ett helt fantastiskt land, långt, långt borta där man får vara barn hur länge man vill. Jag ska fly till Neverland! Det kan ju vara så att jag dragit en jävla nitlott och det visar sig att han är en pedofil... den dagen den sorgen, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts