Frenzy Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja nu är det såhär att när jag ska logga in på msn med min vanliga mail så går det inte. Men sen när jag prövar att logga in med någon annan mail så går det perfekt! Vad kan felet vara? Jag prövade att logga in med min vanliga msn i Miranda och det gick inte heller, då fick jag felmeddelandet: msn services to busy eller något sådant. Så vad kan felet vara? Och hur fixar jag felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Har du testat att starta om msn ? Redigerad 23 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Har du testat att starta om msn ? Ehhh nej? Jo klart vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ehhh nej? Jo klart vad tror du? man vet ju aldrig.. men testa att ladda hem nyaste uppdateringen ? om du itne har det.. min funkar perfekt.. (men adda mig på msn så kan vi prata om problemet *ironi*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kommer du in i hotmail med din mail? Har din mail "passport"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kommer du in i hotmail med din mail? Har din mail "passport"? Ja jag kommer in på mailen! Om min mail har passport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Gör detta: Passport Välj "har e-postaddress". sedan fyller du i din e-postaddress och lösenord etc för att använda dessa i msn messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Gör detta: Passport Välj "har e-postaddress". sedan fyller du i din e-postaddress och lösenord etc för att använda dessa i msn messenger. Men jag har använt den som msn i mer än ett år... I ungeför 4 år nu. EDIT: jag testade att göra den passport skiten men det funka inte! Men nu helt plötsligt funkar min vanliga msn! Redigerad 23 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts