Alpha Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Kan man inte göra en tråd med en hårt bevakad lek, i stil med vardagssnack? Nej för ingen admin vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nej, tack liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nä fy. Ska ni leka får ni göra det på nått annat forum, eller varför inte irl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Flashback? Flashback är väl ändå ett 18+ forum? Och det som lockar folk dit är inte lekforumet kan jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Lekforum!? Hur gamla är ni egentligen? Ni kan väl finna ett sätt att förbättra forumets många nackdelar istället för att komma på löjliga idéer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Lekforum!? Hur gamla är ni egentligen? Ni kan väl finna ett sätt att förbättra forumets många nackdelar istället för att komma på löjliga idéer... Och vad är forumets nackdelar? Tänker du då på spamming o sånt? Annars ser jag inget dåligt med forumet. Redigerad 10 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hitta bilden, Personen under mig, tre ord i taget, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hitta bilden, Personen under mig, tre ord i taget, mm .. Som om det vore igår Fast den tiden är över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 .. Som om det vore igår Fast den tiden är över nu Tror att det var jag som fick en av tre ord i taget-trådarna stängda. Men kul var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Annars ser jag inget dåligt med forumet. Klart du inte ser, det är inte alla som ser det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja, lekar är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts