gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag har nu sett några trådar med lekar som modsen har stängt så då kom jag på att varför inte lägga till en Lek forumdel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Spamforumet tillbaka alltså. Det här kan funka bra, Om postsen där INTE räknas, Då skulle det bli en postjagardel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Spamforumet tillbaka alltså. Det här kan funka bra, Om postsen där INTE räknas, Då skulle det bli en postjagardel. Precis så tycker jag med. Men vem bryr sig egentligen om vem som har skrivit flest posts? EDIT: Lägg til en Lekar och en Spam forumdelar Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) OJJ dubbelpost sry Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ett lekforum är kanske inte en alltför dålig idé men det får absolut inte bli något nytt spam-forum. Vill man spamma kan man göra det i Anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Isf bör vi skaffa några bra moderatorer som kan hålla koll där. Annars blir det bara ett trams-forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Isf bör vi skaffa några bra moderatorer som kan hålla koll där. Annars blir det bara ett trams-forum... Men Lekar är ju tramsigt Ja men det funkar nog med en ny moderator där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Men Lekar är ju tramsigt Ja men det funkar nog med en ny moderator där men jag menar det kan ju inte bli nåt dagis för snorungar i kiss- och bajsåldern. Gillar idén i övrigt. *edit* StavarN^!. Redigerad 23 november, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Då behövs det en lekfull MOD, Jag alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 men jag menar det kan ju inte bli nåt dagis för snorungar i kiss- och bajsåldern. Gillar idén i övrigt. *edit* StavarN^!. Ja och nu när även en moderator (Arvid) tyckte att det inte var en alltför dålig ide så kanske det blir något av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja och nu när även en moderator (Arvid) tyckte att det inte var en alltför dålig ide så kanske det blir något av det här. Moderatorerna kan inget säga, Don Corleone, Den allsmäktige, Ghanda aka Hultenius bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Thats old news. Låt det gamla vara och leta upp ett annat forum om du vill "leka" eller "spamma". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag tycker att det ska vara ett där en gäng moderatorer går igenom ALLA poster som skrivs för att det inte ska vara några regelbrott eller att dom skriver taskigt. Men då behövs ENORMT många moderatorer i det forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför inte bara tillåta lekar? (:!!! Ja, till en viss gräns då, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför inte bara tillåta lekar? Ja, till en viss gräns då, vill säga. Ja antingen det eller ett helt nytt Lekar forum (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag skulle gilla ett lekforum. En en busig jävel. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ett lekforum är kanske inte en alltför dålig idé men det får absolut inte bli något nytt spam-forum. Vill man spamma kan man göra det i Anteckningar. ... alltså, ska vi inte riskera chansen. Funkar inte på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Här kan ni spamma, många "kända" gtasajtare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Här kan ni spamma, många "kända" gtasajtare där. Här är ett annat... GTA-Sweden... Alltså inte det ni alla trodde ifrån början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ett lekforum kanske funkar! Men absolut inte ett nytt SPAM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts