Jump to content

Att ta en människas?

berit
 Share

Recommended Posts

Precis det han menar antar jag.

Tycker själv att det är ganska läskigt att du helt plötsligt börjar att prata om olika fantasier/påhitt.

Jag tycker att det låter som som du du han inte vet vad jag pratar om, alltså kan ni inte säga att jag pratar massa skit. Jag vet vad jag pratar om villket inte ni värkar göra.

Fantasier? Vart kommer fantasin in? Nu är jag förvirrad. :D

Påhitt? Det skulle märkas om jag satt och hittade på saker - då hade jag inte skrivit detta inlägg, hade bara hållit käft efter som det ofta funkar så.

Fantasi är nåt man drömer eller tänker på.

Påhitt är något som man hittar på som oftast inte är sant.

För att jag inte ska vara så jädrans förvirrad, var vänlig och skriv orden som är påhitt och fantasi I ditt inlägg. Det ska även vara sant, kommer att forska om detta och se till.

Tycker att det är läskigt att du inte vet vad du pratar om.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att det låter som som du du han inte vet vad jag pratar om, alltså kan ni inte säga att jag pratar massa skit. Jag vet vad jag pratar om villket inte ni värkar göra.

Fantasier? Vart kommer fantasin in? Nu är jag förvirrad. :D

Påhitt? Det skulle märkas om jag satt och hittade på saker - då hade jag inte skrivit detta inlägg, hade bara hållit käft efter som det ofta funkar så.

Fantasi är nåt man drömer eller tänker på.

Påhitt är något som man hittar på som oftast inte är sant.

För att jag inte ska vara så jädrans förvirrad, var vänlig och skriv orden som är påhitt och fantasi I ditt inlägg. Det ska även vara sant, kommer att forska om detta och se till.

Jo tack. Jag vet skillnaden emellan fantasi och påhitt.

Du fantiserar om att det finns en gud och ande och hittar på att det skulle finnas en gud och en ande. Uppfattat?

Sedan sade jag inte att du snackar skit. Jag sade att jag antar att det är det mahalo syftar på. Uppfattat?

Är jag läskig för att jag tycker att du är läskig som sitter och tänker på gud och andar?

Tack för visat intresse.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror ni människor dödar varandra?

skulle ni kunna döda nån?

För att försvara sej, för att slippa ett visst lidande (men man får sen ett lidande man inte e berädd att få.. alltså skulldkänslor), mördar för pengar, mördar för rolighetsskulle :D

Klart man kan döda någon :P Men skulle inte vilja göra dett.

Men det finns någon som jag vill skada väldit mycket i skolan (alla vill det) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du påstår väll inte att jag snackar skit?

:D

Vet inte om det finns krigsherrar som existerat, är inte så intresserad av sånt. :P

Jaja, jag menar det jag säger.

Jag menade inte att du snackade skit. jag menade helt enkelt att det du skrev var ehm... skitsnack :P

Nej men allvarligt talat, det var en väldigt långsökt och löjlig teori, utan något konkret värde.

Hej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo tack. Jag vet skillnaden emellan fantasi och påhitt.

Du fantiserar om att det finns en gud och ande och hittar på att det skulle finnas en gud och en ande. Uppfattat?

Sedan sade jag inte att du snackar skit. Jag sade att jag antar att det är det mahalo syftar på. Uppfattat?

Är jag läskig för att jag tycker att du är läskig som sitter och tänker på gud och andar?

Tack för visat intresse.

Om du nu vet skillnaden mellan fantasi och påhitt ska du inte säga saker som får folk att tro att du inte vet det. Men alla kan göra misstag.

Jag fantiserar inte om att det finns Gudar, och framför allt inte andar, det kommer du att förstå då du dör. Det finns andar. Varför tror du att det finns parapsykologiska utbildningar, för att jag hittat på detta?

Det jag tycker är läskigt är att du pratar och påstår saker som du inte ens vet vad dom handlar om. Det läskiga i helhet är att du inte vet vad du pratar och lyssnar på.

Edit: Mahalo, det är du som inte hittar värdet. :D

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja skulle kunna skjuta någon med ett vapen. Men inte typ skära i folk och sånt eller nåt annat skabbigt. Ja skulle inte döda någon utan anledning (ja gör t.ex inte det när ja spelar Gta spelen). Anledningar för att döda

* Nån har dödat någon/några i min familj/släkt.

* Dödat en nära vän.

* Ja vill vara cool :D Skoja bara det är sånt fjortisar gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu vet skillnaden mellan fantasi och påhitt ska du inte säga saker som får folk att tro att du inte vet det. Men alla kan göra misstag.

Jag fantiserar inte om att det finns Gudar, och framför allt inte andar, det kommer du att förstå då du dör. Det finns andar. Varför tror du att det finns parapsykologiska utbildningar, för att jag hittat på detta?

Det jag tycker är läskigt är att du pratar och påstår saker som du inte ens vet vad dom handlar om.

Men lilla gubben nu är du ute och cyklar.

Jag vet inte vart jag ska börjar för det finns egentligen inget att tillägga på det du skrev då det var mycket underhållande.

Haha, vad är det som gjorde att jag inte vet skillnaden mellan påhitt och fantasi? Jag sa med så tydliga ord som möjligt vad jag menade med det och om du sedan är så pass trög att du måste få ett papper med texten på upptryckt i nyllet så kan du få det.

Ska försöka att skriva något i alla fall.

Säg när du senast såg en så kallad "Gud". Tror på dig när du kommer med ett konkret bevis.

Parapsykologi vet jag inte hur jag ställer mig till, säger inte att det är fel eller rätt. Där emot att det finns andar är ju bullshit och det är något som din hjärna har kokat ihop. Andra, demoner, gudar osv är religoner och hollywood som har kokat ihop. Kan också göra en gud. Det är bara att säg att jag såg Bahaoud så blir det en gud och jag kommer att sprida hans lycka och glädje. Helt plötsligt mår alla bättre för att de tror på Bahaoud.

Parapsykologi innebär inte att man kontaktar andar, de innebär att man kan ta kontakt med de döda. Andar vad är det btw?

Tell me och visa gärna en bild på en ande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja skulle kunna skjuta någon med ett vapen. Men inte typ skära i folk och sånt eller nåt annat skabbigt. Ja skulle inte döda någon utan anledning (ja gör t.ex inte det när ja spelar Gta spelen). Anledningar för att döda

* Nån har dödat någon/några i min familj/släkt.

* Dödat en nära vän.

* Ja vill vara cool :D Skoja bara det är sånt fjortisar gör.

Gta spel har inget med värkligheten alls att göra. Men ja, jag fattar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom du säger att det är fantasier & påhitt vet du inte vad jag pratar om.

Jag fattar att du inte hittar nåt I det jag säger då.

Men kära barn. Du fattar ju inte själv vad du talar om! Det här ren rappakalja. Sätt dig ner och läs ditt inlägg högt för dig själv en gång, så att du en gång för alla fattar hur dumt det låter:

"Så klart så har man fått en slags störning, eller är det en ond gud som ger felaktig kundalinin, som ger personen en kraftig energi på helt fel sätt. Kan vara att någon ond ande eller Gud som styr detta. Eller vill dom bli återfödda för att dom inte gillar siit liv.

Tyvärr, vet inte till 100%, men förmodligen blir dom återfödd till nåt på en lägre nivå, eller förstår Gud".

Du försöker använda det paranormala för att förklara orsaken till varför en människa begår mord, och du misslyckas fullständigt.

"En ond Gud, en ande... la di da sen förstår dem Gud". Om det här är ett försök till att verka intelligent, så vet jag verkligen inte ifall du kan räddas. Tyvärr, Gud, "andar" och klena osammanhängande teorier har ingenting med mord att göra.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kära barn. Du fattar ju inte själv vad du talar om! Det här ren rappakalja. Sätt dig ner och läs ditt inlägg högt för dig själv en gång, så att du en gång för alla fattar hur dumt det låter:

"Så klart så har man fått en slags störning, eller är det en ond gud som ger felaktig kundalinin, som ger personen en kraftig energi på helt fel sätt. Kan vara att någon ond ande eller Gud som styr detta. Eller vill dom bli återfödda för att dom inte gillar siit liv.

Tyvärr, vet inte till 100%, men förmodligen blir dom återfödd till nåt på en lägre nivå, eller förstår Gud".

Du försöker använda det paranormala för att förklara orsaken till varför en människa begår mord, och du misslyckas fullständigt.

"En ond Gud, en ande... la di da sen förstår dem Gud". Om det här är ett försök till att verka intelligent, så vet jag verkligen inte ifall du kan räddas. Tyvärr, Gud, "andar" och klena osammanhängande teorier har ingenting med mord att göra.

Jag läser igenom inlägg innan jag postar bla. för stavning m.m.

och jag tycker fortfarande det låter vettigt.

Jag försöker andvända andarnas och Gudarnas makt och påvärkan på människor.

Jag anser mig inte misslyckad heller.

"En ond Gud, en ande... la di da sen förstår dem Gud" Har du dyselexi? eller vet du inte vad jag pratar om? du kan fan inte omforma meningar till något annat krympt idiotiskt! :D

Folk har länge trott på det psykiska syftet när det gäller mord. Jag har gått till en annan nivå, att börja tro att Gud och det okända påvärkar oss.

Folk som hör röster behöver inte vara psykiskt sjuka alls, de Kan hända, men det behöver inte vara så. Det kan komma från den andra sidan, eller ger en gud, eller varför inte ande som ger fel energi, kan vara seansen som andarna har hittat som bara funkar på ett fåtal personer. Andarna eller någon ong Gud kan ha tagit över Kundalininen I våra kroppar, för att döda något som skaddar någon annans energi, och av detta mord, kanske det skadar någon annan. Det är en RUNDGÅNG tror jag! Inget är bekräftat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser igenom inlägg innan jag postar bla. för stavning m.m.

och jag tycker fortfarande det låter vettigt.

Jag försöker andvända andarnas och Gudarnas makt och påvärkan på människor.

Jag anser mig inte misslyckad heller.

"En ond Gud, en ande... la di da sen förstår dem Gud" Har du dyselexi? eller vet du inte vad jag pratar om? du kan fan inte omforma meningar till något annat krympt idiotiskt! :D

Folk har länge trott på det psykiska syftet när det gäller mord. Jag har gått till en annan nivå, att börja tro att Gud och det okända påvärkar oss.

Folk som hör röster behöver inte vara psykiskt sjuka alls, de Kan hända, men det behöver inte vara så. Det kan komma från den andra sidan, eller ger en gud, eller varför inte ande som ger fel energi, kan vara seansen som andarna har hittat som bara funkar på ett fåtal personer. Andarna eller någon ong Gud kan ha tagit över Kundalininen I våra kroppar, för att döda något som skaddar någon annans energi, och av detta mord, kanske det skadar någon annan. Det är en RUNDGÅNG tror jag! Inget är bekräftat!

Låt bli att skriva är du snäll :P

Blir bara förbannad och i nuläget så orkar jag inte skriva. Om du kollar på Mahalos inlägg i helhet så ser du förmodligen att han inte har dyslexi.

Vill även påpeka att det inte heter "påvärkar". Det heter "påverkar".

Tack för visat intresse. Nu ska jag gå och be till mina andra och demoner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyprez, du är ju helt fel ute, och en klar måltavla för brölande lynchhoper, i nuläget. Lägg bara av med ditt snack om "den andra sidan", ity det är rent skitsnack, min gode herre. Om du hör röster inuti ditt hufvud, uppsök hjälp. Ta det som ett löfte, inte som ett hot. Ta en, betala för två. Tage.

Se på fan, ditt gibberish har smittat av sig. Tack så jävla mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt bli att skriva är du snäll  ^_^

Blir bara förbannad och i nuläget så orkar jag inte skriva. Om du kollar på Mahalos inlägg i helhet så ser du förmodligen att han inte har dyslexi.

Vill även påpeka att det inte heter "påvärkar". Det heter "påverkar".

Tack för visat intresse. Nu ska jag gå och be till mina andra och demoner.

Sluta att skriva själv. Jag har inte sagt att nån han har dystelexi, jag sa ''antingen har du dyslexi ELLER så förstår du inte vad jag säger'' Alltså fattar han inte.

''Påvärkar'' och ''Påvärkar''.. hm, du har inget annat att göra än att komma med dumma kommentarer.

Crice; Jag är inte alls fel ute. Det är ni som är det. Snacket om andra sidan är inte alls skitsnack, dom döda måste ochså vara nånstans, och dom finns bland oss. Jag är tex. aldrig orolig för nåt eftersom jag vet att alla mina döda släktingar vakar runt mig.

Jag har aldrig sagt att jag hör röster I mit huvud heller. Sånna som ni tror inte på sanna saker föränn ni får se dom, men då har ni väl nån förklaring som är helt nere.

Det finns en andra sida, det finns andar, det finns Gudar.

Jag är inte heller rädd för döden, inte alls. Jag vet vart jag hamnar.

Jag har varit med om ca 3 poltergeist aktiviteter I mit liv så jag vet att det finns en andra sida, och att andar finns. När ni väll sett eller varit med om något så kommer ni fatta, och när ni tar tid och lär er. Att andar finns är lika självklart som att Tupac lever - Andar finns!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*klappa huvud*

Det är bra. Du är helt normal. ^_^

*plockar diskret upp tvångströjan*

Allvarligt talat... om nu andar och sådant finns, hur kommer det sig att allt vi har på dem är rövarhistorier och dåligt photoshoppade bildbevis? Allt tyder ju på att andar inte finns, men att den mänskliga hjärnan vid viss press kan lura i oss diverse falskheter.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*klappa huvud*

Det är bra. Du är helt normal. ^_^

*plockar diskret upp tvångströjan*

Allvarligt talat... om nu andar och sådant finns, hur kommer det sig att allt vi har på dem är rövarhistorier och dåligt photoshoppade bildbevis? Allt tyder ju på att andar inte finns, men att den mänskliga hjärnan vid viss press kan lura i oss diverse falskheter.

Crice, jag har sett spöken, det har spökat i vårat förra hus. Det finns spöken, dom finns överallt. Ge mig en aledning varför dom skulle ha försvunnit bort bara? Klart dom finns här på jorden, en del är mer snäll än andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor