Karatemorfar Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Skriver direkt av ifrån en tråd på swebits.org: Hittade ett mmorpg som är helt nyskapande imo, därför att du kan förändra landskapet precis hur du vill, genom att gräva, göra kullar, gruvor, fälla träd, plantera träd osv. Allt som finns i spelet är och tillverkas av spelarna, tex plankor och spik för att bygga hus, järn för att smida vapen, osv. Man tillverkar tex ett fiskespö, fiskar för att få fisk, filear fisken och lägger den i en gryta man gjort, sen lägger man den i en eld för att på så sätt få mat. Nu är det gratis eftersom det är i beta stadiet! Screenshots: http://www.wurmonline.com/index.php?c=screenshots.php http://www.wurmonline.com/ Klicka på launch så startas spelet som är helt i java, alltså plattformsoberoende. Avklicka "guest", välj ditt användarnamn och ditt lösen och börja spela Om du spelar som gäst så sparas inte dina skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Verkar sämst Jag orkar inte testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Orkade inte med fryslagget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Laddar hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Fick napp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det var gAnsKa sköj, grafiken var väldigt dålig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det var gAnsKa sköj, grafiken var väldigt dålig dock. Mm, Synd det, Jag försöker bygga ett hus men det går inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Körde lite nyss men det var så jävla laggigt men det verkade hyffsat kul EDIT:Förresten alla som vill lira gratis MMORPG så ladda ner trialen på Star wars Galaxies på Ladda Trialen Här Det är lite buggigt men kul ( jag betalar för att spela det ) Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kan man spela flera på samma server ens? Jag har inte sett en själv ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kan man spela flera på samma server ens? Jag har inte sett en själv ännu... Jo det går jag körde med någon förrut guest"nånting" hette han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jo det går jag körde med någon förrut guest"nånting" hette han Aha, Några sajtare som är med och spelar vid 20.00 eller så? Om man kan hosta en server själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tröck på Launch, det enda som hände var att jag tog hem en fil som jag inte kan göra något med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tröck på Launch, det enda som hände var att jag tog hem en fil som jag inte kan göra något med :/ Har du Java? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det tror jag väl att jag ska ha, kunde ju öppna java bilderna på en gtasida iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Fy fään vad tråkigt.. Haha jag fattade ingenting så det kanske var därför, plus att jag inte är så mycket för mmorpg-spel eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts