Daedalus Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 God dag. Nu har min brorsa fått för sig att han skall spela vice och självklart funkar inte det och då är det jag som får fixa det. Problemet är att bilarnas texturer (och husen kanske, var så länge sen jag spelade ) är vita. Som ni ser på bilden är det inte allt på bilarna som är vitt. Jag har testat att ominstallera spelet, samt att installerat patch 1.1. Någon som har en aning om vad det kan vara för fel? Jag blir tokig på brorsans tjatande snart! http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/VitaTexturer.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Uppdatera grafikkortets drivrutiner. Väldigt osannolikt att detta skulle vara problemet, men du kan ju prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daedalus Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Att jag inte tänkte på det! Hade installerat gamla drivrutiner så det funkade fint med nya.. eller nja.. det finns alltid nått annat som börjar krångla så fort man byter till andra drivrutiner. Tack för hjälpen Kane! Redigerad 24 november, 2005 av Daedalus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Att jag inte tänkte på det! Hade installerat gamla drivrutiner så det funkade fint med nya.. eller nja.. det finns alltid nått annat som börjar krångla så fort man byter till andra drivrutiner. Tack för hjälpen Kane! No problem. Trodde verkligen inte att det skulle fungera, men kul att det gjorde det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts