GTApimpfoolife Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja det betyder att jag har problem med uppdraget. Man ska alltså döda Yakuza-snubben Kenji. Min taktik har alltid varit att helt enkelt gasa på han på en gång sen fortsätta köra så man enkelt kan flyga ut från garaget på rampen. Men alla Yakuza-fjantar hinner skjuta sönder min bil innan JAG HINNER KÖRA PÅ RAMPEN!!! Satt nu är det dags för er forumiter att hjälpa till, ge mig era tips på att klara uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Heh, jag brukar köra upp på den sidan som är motsatta sidan som Kenji står på, när han är överkörd så åker jag ner på andra sidan precis som när jag åkte upp. De skjuter bara på en när man är på högsta våningen så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Heh, jag brukar köra upp på den sidan som är motsatta sidan som Kenji står på, när han är överkörd så åker jag ner på andra sidan precis som när jag åkte upp. De skjuter bara på en när man är på högsta våningen så... Men jag hinner knappt åka ner. Min bil hinner redan bli sönderpangad. Jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 När du tar dig upp till den högsta punkten bör du på avstånd peppra ett par yakuzas med Uzin innan du friserar Kenji. Förglöm icke att ett vittne måste vara kvar, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Klarade det nu. Gasade upp och körde på Kenji sen åkte jag ner igen. Äntligen dog den fegisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Klarade det nu. Gasade upp och körde på Kenji sen åkte jag ner igen. Äntligen dog den fegisen! Hur kan du köra över en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur kan du köra över en tjej? Va? Nej jag har inte kört på någon tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Va? Nej jag har inte kört på någon tjej. Just ja, Förväxlade Kenji o Asuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts