Mag Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tjena jag spelar om spelet, och jag minns inte hur det är efter "The Green Sabre" när Tenpenny tar CJ till Badlands, tar Tenpenny alla vapen och pengar eller fick jag behålla dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tjena jag spelar om spelet, och jag minns inte hur det är efter "The Green Sabre" när Tenpenny tar CJ till Badlands, tar Tenpenny alla vapen och pengar eller fick jag behålla dom? Du får behålla pengarna men du blir av med alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Då fuskar man så man får vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Då fuskar man så man får vapen Nej man tar Uzin bakom nån av Husvagnarna i Angel Pine eller går till Ammunation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nej man tar Uzin bakom nån av Husvagnarna i Angel Pine eller går till Ammunation. Nej man gör uppdragen utan vapen. Som riktiga männ brukar göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nej man gör uppdragen utan vapen. Som riktiga männ brukar göra. Nej.. då använder man sitt feta kapital (som man skaffat sig genom en jävla massa trav-spelande) och köper så mycket vapen man vill på ammunation! så har faktiskt jag gjort varje gång jag spelat om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nej att spela ihop en massa stålar på trav tar udden av storyn, jag gjorde det första gången och jag ågrar det. Och att fuska fram puffror är så fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nej att spela ihop en massa stålar på trav tar udden av storyn, jag gjorde det första gången och jag ågrar det. Och att fuska fram puffror är så fel!! Hästarna travar inte, det galopperar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts