rabarben Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hmm så du menar att man använder secondary-weapon funktionen på den ljuddämpade pistolen. Har det på xbox... Men ok jag ska testa det nästa gång jag spelar (:!!! . Kul att spela co-op förresten Tackar s¨å mycket för svaret.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ja, han är i fängelse och man ska försöka fly (första banan?). Man får hjälp av ett "blabla army" gäng....... jag vet inte.. jag gillar inte att sam fisher nu ska bli "ond".. roligare att ta hand om terrorister än att döda stackars poliser. Splinter cell serien är grymt bra, speciellt om man gillar sneak spel. Kan passa på att nämna Hitman: Blood money som släpps snart (januari?) (:!!! Så är det nog, men det blir nog rätt grymt ändå! Kanske lite mer hitman-aktigt där man får använda saker som finns i miljln och inte sina hi-tech gadgets liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om jag minns rätt så ska "jammern" vara en mojäng som sitter på din pistol. Om du spelar PS2 så ska du ta fram pistolen och trycka på L1 för att skjuta iväg en liten elektronisk störning så du slår ut t.ex kameror eller lampor. Notera att det här bara stör kameran i 7-10 sekunder, sen funkar den igen. Om kameran inte har nåt skydd kan du skjuta den istället, men jammern är tystare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ok jag undrar en liten sak. På de små "filmerna" man kan se innan man får välka vapen osv. På den andra banan Cargo Ship så ser man att Sammy ((:!!!) kastar ner en vakt ner från skeppet! Hur kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du går bara mot kanten och trycker på R, man måste stå perfekt mot kanten för och kunna göra det, annars avrättar han honom vanligt och han hamnar på kanten, men han kan glida av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ok jag har testat det och det funkade... Tack för svaren. Mer problem. PÅ andra banan har jag klarat primary objective. Och nu ska jag bara bli hämtad! Kan någon ge mig en vägbeskrivning till "stället". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Ok jag har testat det och det funkade... Tack för svaren. Mer problem. PÅ andra banan har jag klarat primary objective. Och nu ska jag bara bli hämtad! Kan någon ge mig en vägbeskrivning till "stället". När du kommer upp till däck(högst uppe vid dörren), sväng vänster runt hörnet, gå upp för trappan längst bort vid räcket, rakt fram, gå ner för stegen, där nere är det ljus så akta för de 2 vakterna där nere. Ena vakten kommer att gå under dig, så du kan droppa ner på honom om du vill. Men det är tystare att vänta in honom, sen klättra ner, och snabbt gå efter honom innan han vänder vid...den runda grejen. Kan inte namnet för den. Men det är den som är din väg ut. Det där med uppe vid däck menar jag precis efter kaptenens radiorum...där kaptenen och hans kompis var. Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Tackar ska testa det imorn editar sen när jag testat det. Ska sova nu .... EDIT: Tack för hjälpen cortez... Nu klarade jag det. Nu är jag på banan efter banken. Redigerad 27 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts