gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Någon som vet var det finns billiga spel till PSP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tradera.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tyckte du var en piratebay user, det säger din userbar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tyckte du var en piratebay user, det säger din userbar iaf. Japp, men det går nog inte och ladda ner PSP spel från TPB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Japp, men det går nog inte och ladda ner PSP spel från TPB Ska vi slå vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Japp, men det går nog inte och ladda ner PSP spel från TPB Det går visst men man måste köpa ett minneskort på 1 GB och detkostar 1000 spänn då blir det billigare och köpa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Öhh? en emulator eller? skulle vara coolt om det kom ut en psp via DVD spelaren! Redigerad 23 november, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Öhh? en emulator eller? skulle vara coolt om det kom ut en psp via DVD spelaren! Vad menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Öhh? en emulator eller? skulle vara coolt om det kom ut en psp via DVD spelaren! DrStupid är rätt namn för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ops! nu läste jag fel! trodde du ville ha en billig psp! sry för min dumhet, och ni har nog rätt, det är rätt namn för mig. problemet med att "host" spel är ju då såklart hårdisken, som ni redan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Piratebay.org Redigerad 23 november, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Piratebay.org Man förlorar på att ladda ner spel eftersom man måste köpa ett minneskort med 1 GB för 1000 kronor.Spelen kan ju inte kosta mer än 500 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Man förlorar på att ladda ner spel eftersom man måste köpa ett minneskort med 1 GB för 1000 kronor.Spelen kan ju inte kosta mer än 500 spänn Men tänk på hur många spel du kan ladda hem, du tjänar ju på det i slutändan Edit : Dah, glömma ord ftw. Redigerad 23 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Men tänk på hur många spel du kan ladda hem, du tjänar ju på det i slutändan Edit : Dah, glömma ord ftw. Jo men man måste ju isåfall köpa nya minneskort om man vill ha kvar spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Piratebay.org Hahoho, Jag blev varnad för att jag tipsade om TPB en gång KAn man inte köpa UMD discar att ha musik och foton på? Det borde väl gå med spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jo men man måste ju isåfall köpa nya minneskort om man vill ha kvar spelen. Spara på datorn under tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Spara på datorn under tiden ? Ja men tänk så här : Du sitter och spelar Gta liberty city stories och sen helt plötsligt kör du fast och vill lira nåt annan då måste man ju byta spel och lägga in från datan. EDIT : Saved Games kanske sparas föresten Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja men tänk så här : Du sitter och spelar Gta liberty city stories och sen helt plötsligt kör du fast och vill lira nåt annan då måste man ju byta spel och lägga in från datan. EDIT : Saved Games kanske sparas föresten Ja, har du datorn på kanske det inte tar mycket längre tidf än att dra ut spelet och sätta in det nya om du nu skulle ha det via spel, men jag vet inte så tar inget som helst ansvar om jag nu har sagt helt åt fanders fel i det här uttalandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts