Alle090 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag ska bygga en ny data feter nyår och undrar om jag kunde flytta över mitt hårdmoddade GtaSa till den nya datan via Dvd eller Usb minne. Kan jag bara kopiera Gta Sa Mappen och sen köra som vanligt i den andra datan? Jag vet att installationen regestrerar ju spelet i datans register. Men måste den vara inne i registret för att kunna funka? Minuset blir ju att Genvägen i Start menyn måste jag ju också kopiera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Rätt forum? Flytta över hårddisken till den nya datorn, Kopiera över till den nya hårddisken och sätt in den i den gamla datorn igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Vilket forum annars? Mmmm.... Men vad ska jag kopiera? Behöver jag bara kopiera Mappen eller nåt mer? :'( Jag vill ju bara ha Gta Sa. Och inte allt annat skräp som finns på hårddisken. Offtopic: Det skiljer bara 1 år mellan vår medlem tid (LOL) Redigerad 23 november, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts