Foo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det finns 2 sorters människor: De som ligger i sängen och vilar när de är sjuka... och alla andra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det finns 2 sorters människor: De som ligger i sängen och vilar när de är sjuka... och alla andra Nej, det finns 100 olika sorters människor. Dom som sover när dom är sjuka och förstår binära tal. Dom som inte sover när dom är sjuka och förstår binära tal. Dom som sover när dom är sjuka och inte förstår binära tal. Och dom som inte sover när dom är sjuka, och inte förstår binära tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om jag är sjuk t.e.x feber eller kräksjuka sover jag hela dagarna, men om jag är "sjuk" blir det dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts