Guitar_Fucker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Jag brukar baka, städa, gå upp med skräpet, göra läxor och klippa gräsmattan (inte) Redigerad 23 november, 2005 av Guitar_Fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Runka eller sitta vi datorn/tv-spelet, är det illa så blir det väll att ja ligger i sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det där lät farligt? 100% Närvaro ? Hur lyckas du? Edit : Jag är hemma och tycker synd om mig själv. Skiter i att vara hemma för en förkylning och sådana saker. Har som tur var inte haft någon jobbig magsjuka eller något heller. Så nästa gång du blir förkyld, har ont i huvudet och såna saker. Ta en huvudvärkstablett och gå till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Är nästan aldrig sjuk så jag måste stanna hemma. Men de gånger jag har gjort det blev jag väldigt nostalgisk och kollade på nån gammal film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Är inte sjuk så mycket, men när jag blir det så sover jag, eller spelar nå riktigt gammalt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Är inte sjuk så mycket, men när jag blir det så sover jag, eller spelar nå riktigt gammalt spel. Blähä, ett sånt "ryck" fick jag också en gång när jag var hemma i två veckor för operation, jag började spela massa gamla spel och fick tillbaka fina minnen . Ska fan ta och operera mig igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Om jag är riktigt sjuk : Sover på soffan hela dagarna. Om jag är fejksjuk : Sitter framför datorn hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Är aldrig sjuk. När jag är sjuk stiger jag upp 6.00 och sitter vid datorn fram till 21.00. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Poppa/köp popcorn, titta på en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Wooo ... hooo . Jag är sjuk. Vad brukar du göra när du är sjuk? Själv sitter jag vid datan och vid tvn och kränger varm choklad. Inte för att vara språkpolis, men är inte kränga när man tvingar på folk saker? Och för att svara på din fråga: TV, dator, läsa, precis som när jag är frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 När jag e ''sjuk'' sitter jag vid datorn, cyklar till någon butik och handlar lite När jag e sjuk sitter jag vid datorn, sover, kollar på tv, ritar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sitter å kollar på några skysta P-rullar, käkar, sover och sitter vid datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Aldrig sjuk så.. Eller ju bara helger och lov.. Då blir man sjuk direkt.. Varit sjuk i kanske 3 skoldagar sen 9 till 2'an vad jag vet :/ men då har det varit att sitta vid datorn och spela.. eller kolla på Tv.. Som vissa andra tar man fram ett gammalt spel o lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Brukar gå upp runt 9, äta "lyx-frukost" (rostat bröd, te och en bit mörk choklad). Sätta mig vid datorn, ta hem nån skön film, dra en runk, se på tv. Och..ehm...vila förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Runka eller sitta vi datorn/tv-spelet, är det illa så blir det väll att ja ligger i sängen Hur ofta runkar du? Du kan alltid pröva vid bilder vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Inte för att vara språkpolis, men är inte kränga när man tvingar på folk saker? Och för att svara på din fråga: TV, dator, läsa, precis som när jag är frisk Kanske det ... vart så sjuk att jag svammlat ... men kränga kan väll också e båt göra? Aja, nu är jag frisk och ska gå till skolan imorgon . Woo ... hoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Runka Någonting säger mig att det inte är bra att göra det när man är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Någonting säger mig att det inte är bra att göra det när man är sjuk. Är det inte men vem fan orkar dra i snorren när man är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Spela cs och onanera. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Då jag nyligen (förra söndan) varit med om en trafikolycka, och precis har kommit hem från sjukhuset, brukar jag spendera tiden med att sitta vid datorn (så länge jag orkar) och se på film, vilket jag också lär göra ett tag framöver tills jag åtminstone kan stödja på vänsterbenet, som är brutet på två ställen... Köra rullstol kan man ju också göra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts