SAAB Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Sover gör jag väl och sedan när jag känner mig bättre så deppar jag typ. Vill inte missa för mycket i skolan och det har jag inte gjort nu heller. 100% närvaro denna terminen. Känns skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kryar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Sover gör jag väl och sedan när jag känner mig bättre så deppar jag typ. Vill inte missa för mycket i skolan och det har jag inte gjort nu heller. 100% närvaro denna terminen. Känns skönt! Det där lät farligt? 100% Närvaro ? Hur lyckas du? Edit : Jag är hemma och tycker synd om mig själv. Redigerad 23 november, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Sitter vid datorn, ser på film/tv, runkar vad mer finns det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Sover, datorerar, tvrerar.. Eh.. Pluggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Sover, datorerar, ps2ar... Rensar kylskåpet och skafferiet Under hela tiden lyssnar jag på musik också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag går oftast till skolan även när jag är sjuk, jag är inte den typen som stannar hemma för en förkylning. Är jag så sjuk att jag inte pallar att gå ut vilket jag är högst en gång vartannat eller vart tredje år så är det sova som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag går oftast till skolan även när jag är sjuk, jag är inte den typen som stannar hemma för en förkylning. Är jag så sjuk att jag inte pallar att gå ut vilket jag är högst en gång vartannat eller vart tredje år så är det sova som gäller. Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor. Finns ju en poäng med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor. Varför ska man tänka på dom? Vad har de gjort för att man ska ägna en tanke åt dom? Den frågan kan man ställa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Varför ska man tänka på dom? Vad har de gjort för att man ska ägna en tanke åt dom? Den frågan kan man ställa sig. Och jag är super-egot här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Och jag är super-egot här? Nein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Och jag är super-egot här? Vet inte, fråga dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vet inte, fråga dig själv. Bah, frogpoo = U, moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Bah, frogpoo = U, moget Hm... va?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vad gör man när man kollar om man har halsfluss bakterier? Stoppar dom ner en tofs i halsen som farsan sa typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag går oftast till skolan även när jag är sjuk, jag är inte den typen som stannar hemma för en förkylning. Är jag så sjuk att jag inte pallar att gå ut vilket jag är högst en gång vartannat eller vart tredje år så är det sova som gäller. Alldeles riktigt. Går jämt till skolan när jag är förkyld, nästan alla mina förkylningar beror på att någon idiot gått till skolan när han/hon varit förkyld och smittat ner mig, då tänker jag att resten av klassen ska fan inte komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hm... va?... I Rest My Case. Godfather: De stoppar ner en tops i svalget, urch, det gillar vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 I Rest My Case. Godfather: De stoppar ner en tops i svalget, urch, det gillar vi inte. Bah, du flyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor. Bläh, Hatar när man sitter nära någon som snörvlar snor. *Droppar ner för näsan* Snnuuuuuuff.. *Snörvlade in det* *Droppar ner för näsan* Snnuuuuuuff.. *Snörvlade in det* *Droppar ner för näsan* Snnuuuuuuff.. *Snörvlade in det* Osv.. Bläh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts