Jump to content

Vad gör du när du är sjuk?

Jazz
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Sover gör jag väl och sedan när jag känner mig bättre så deppar jag typ. Vill inte missa för mycket i skolan och det har jag inte gjort nu heller. 100% närvaro denna terminen. Känns skönt!  :D  :D  :)

Det där lät farligt? 100% Närvaro ? Hur lyckas du?

Edit : Jag är hemma och tycker synd om mig själv.

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går oftast till skolan även när jag är sjuk, jag är inte den typen som stannar hemma för en förkylning. Är jag så sjuk att jag inte pallar att gå ut vilket jag är högst en gång vartannat eller vart tredje år så är det sova som gäller.

Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går oftast till skolan även när jag är sjuk, jag är inte den typen som stannar hemma för en förkylning. Är jag så sjuk att jag inte pallar att gå ut vilket jag är högst en gång vartannat eller vart tredje år så är det sova som gäller.

Alldeles riktigt.

Går jämt till skolan när jag är förkyld, nästan alla mina förkylningar beror på att någon idiot gått till skolan när han/hon varit förkyld och smittat ner mig, då tänker jag att resten av klassen ska fan inte komma undan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att om man är sjuk kan man gott stanna hemma. Jag vill ju inte bli smittad av någon som sitter och snörvlar bänken bredvid, *atjo* Tänk på dina medmänniskor.

Bläh, Hatar när man sitter nära någon som snörvlar snor.

*Droppar ner för näsan*

Snnuuuuuuff.. *Snörvlade in det*

*Droppar ner för näsan*

*Droppar ner för näsan*

Osv.. Bläh! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor