Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Filip och Fredrik gjorde ju "Ursäkta röran (vi bygger om)", som sändes på 4:an. Fast det blev ju bara fyra, innan serien fick läggas ned. Finns det fler avsnitt som är gjorda, men bara inte visade? Isf, hur många avsnitt gjordes?

Enligt Wikipedia gjordes 6 avsnitt.

Edit: Sida 99 <_<

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm. Vad är/Hur fungerar en spegel som? <_<:)

Det är tunn metall som är limmad på baksidan av en vanlig glasskiva. (typ folie) Ljuset från ljuskällan(sol, lampa..) reflekterats på föremålet som står framför spegeln som i sin tur träffar metallen och eftersom metallen är så blank/slät så studsar ljuset vidare in i dina ögon och du kan nu se föremålet.

Typ så.. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på.

Om du inte bryr dig hur du ser ut kanske du inte står och gör frillan men kanske ändån gillar att ha fina kläder.

Har man fina kläder om man inte bryr sig om hur man ser ut? <_<

Bryr man sig inte om hur man ser ut så kan man lika gärna gå omkring med ett löv kring mellangärdet, Eva&Adam-stilen för the win!

FRÅGA

Sacherbaussierier betyder vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man fina kläder om man inte bryr sig om hur man ser ut? <_<

Bryr man sig inte om hur man ser ut så kan man lika gärna gå omkring med ett löv kring mellangärdet, Eva&Adam-stilen för the win!

Men varför skulle han ha fula kläder? Måste man se så ful ut som möjligt bara för man inte bryr sig hur man ser ut? :(

Jag bryr mig inte så mycket heller... har kläder jag tycker är fina men frisyren skiter jag dock i. Snaggar mig. Så man kan väl säga att jag nästan inte bryr mig alls hur jag ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man inte bryr sig om hur man ser ut, kan man väl se ut lite hur som helst, så ja.

tjaa.. Någon dag kanske man skulle klä sig skitsnyggt av en slump. :kraiel:

FRÅGA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tjaa.. Någon dag kanske man skulle klä sig skitsnyggt av en slump. :kraiel:

FRÅGA

Låter som en blanding mellan krydda och hund

[FRÅGA]

Det var någon forumit som gjorde så att jämte hjälp fliken i mozilla firefox var det en GTAsajten flik. Vart kan man ladda ner den?

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...