Archemra Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Filip och Fredrik gjorde ju "Ursäkta röran (vi bygger om)", som sändes på 4:an. Fast det blev ju bara fyra, innan serien fick läggas ned. Finns det fler avsnitt som är gjorda, men bara inte visade? Isf, hur många avsnitt gjordes? Enligt Wikipedia gjordes 6 avsnitt. Edit: Sida 99 Redigerad 18 november, 2006 av Archemra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 När uppfanns musik och vem var världens första musiker? Och när uppfanns konst? Konst "uppfanns" väl också på stenåldern. Det finns ju grottmålningar i Frankrike (tror jag det är) som är vääääääääldigt gamla. Dom är nog den äldsta "konsten" man hittat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Konst "uppfanns" väl också på stenåldern. Det finns ju grottmålningar i Frankrike (tror jag det är) som är vääääääääldigt gamla. Dom är nog den äldsta "konsten" man hittat Ah, det har du rätt i, att jag inte tänkte på det. --- Hm... Återigen, musik? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ehm. Vad är/Hur fungerar en spegel som? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ehm. Vad är/Hur fungerar en spegel som? Det är tunn metall som är limmad på baksidan av en vanlig glasskiva. (typ folie) Ljuset från ljuskällan(sol, lampa..) reflekterats på föremålet som står framför spegeln som i sin tur träffar metallen och eftersom metallen är så blank/slät så studsar ljuset vidare in i dina ögon och du kan nu se föremålet. Typ så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Varför heter Rock in Rio fortfarande Rock in Rio när dom flyttat det från Rio i Brasilien till Lissabon i Portugal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 För att Rock in Rio både är ett bra namn och ett inarbetat varumärke? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag vill veta: - - Släcks lampan i kylskåpet helt garanterat när man stänger dörren? Detdär ger mig en idé på en smart uppfinning som borde kunna svara på frågan. ETT GENOMSKINLIGT KYLSKÅP!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hur ser man ut när man inte bryr sig om hur man ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Detdär ger mig en idé på en smart uppfinning som borde kunna svara på frågan. ETT GENOMSKINLIGT KYLSKÅP!!! En 1 år gammal quote? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hur ser man ut när man inte bryr sig om hur man ser ut? Gå runt med skitfula Second hand kläder, då kommer det att se ut som att du inte bryr dig om hur du ser ut. Fast det var nog inte så du menade, jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Gå runt med skitfula Second hand kläder, då kommer det att se ut som att du inte bryr dig om hur du ser ut. Fast det var nog inte så du menade, jag vet... Det beror på. Om du inte bryr dig hur du ser ut kanske du inte står och gör frillan men kanske ändån gillar att ha fina kläder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Det beror på. Om du inte bryr dig hur du ser ut kanske du inte står och gör frillan men kanske ändån gillar att ha fina kläder. Har man fina kläder om man inte bryr sig om hur man ser ut? Bryr man sig inte om hur man ser ut så kan man lika gärna gå omkring med ett löv kring mellangärdet, Eva&Adam-stilen för the win! FRÅGA Sacherbaussierier betyder vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har man fina kläder om man inte bryr sig om hur man ser ut? Om man inte bryr sig om hur man ser ut, kan man väl se ut lite hur som helst, så ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har man fina kläder om man inte bryr sig om hur man ser ut? Bryr man sig inte om hur man ser ut så kan man lika gärna gå omkring med ett löv kring mellangärdet, Eva&Adam-stilen för the win! Men varför skulle han ha fula kläder? Måste man se så ful ut som möjligt bara för man inte bryr sig hur man ser ut? Jag bryr mig inte så mycket heller... har kläder jag tycker är fina men frisyren skiter jag dock i. Snaggar mig. Så man kan väl säga att jag nästan inte bryr mig alls hur jag ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Den svarta killen som just nu spelar i gitarr i "Oh, brother where art thou?", vad heter hans rollfigur? Jag missade det. Johnny-något? *EDIT* Tommy Johnson! Redigerad 18 november, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Om man inte bryr sig om hur man ser ut, kan man väl se ut lite hur som helst, så ja. tjaa.. Någon dag kanske man skulle klä sig skitsnyggt av en slump. :kraiel: FRÅGA Sacherbaussierier betyder vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) tjaa.. Någon dag kanske man skulle klä sig skitsnyggt av en slump. :kraiel: FRÅGA Sacherbaussierier betyder vad? Låter som en blanding mellan krydda och hund [FRÅGA]Det var någon forumit som gjorde så att jämte hjälp fliken i mozilla firefox var det en GTAsajten flik. Vart kan man ladda ner den? Redigerad 18 november, 2006 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Låter som en blanding mellan krydda och hund [FRÅGA] Det var någon forumit som gjorde så att jämte hjälp fliken i mozilla firefox var det en GTAsajten flik. Vart kan man ladda ner den? Här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Här Tack! : ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts