Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag behöver tracka en kille som nyss hackade våran wow guilds hemsida, jag har hans ip men jag behöver ett program/hemsida som man kan se vem han är och var han bor.

Hjälp snabbt som satan och du får en banan!

Här kan du iaf får reda på lite info om ip-numret och vart han bor, inte mkt men en bit på vägen.

Tryck här.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer jorden må om vi fortsätter förbruka fossila bränslen som vi gör idag i 15 år till ? :(

Inte så jätte bra, nej...

Om polarisarna och liknande smälter kommer vi b.la få ett mycket högre vattennivå på havet, så man kan säga att det blir lite... översvämmningar. :huh:

Och jag har även för mig att golfströmmen ska kunna rubbas av något sånt där, och det vore ju förödande för oss nordbor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så jätte bra, nej...

Om polarisarna och liknande smälter kommer vi b.la få ett mycket högre vattennivå på havet, så man kan säga att det blir lite... översvämmningar. :(

Och jag har även för mig att golfströmmen ska kunna rubbas av något sånt där, och det vore ju förödande för oss nordbor.

Golfströmmen kan ändra riktning, det gör att det blir svinkallt här (nordpolen ungefär) och öken i medelhavet. Samt kommer stora delar av världen översvämmas.

Finns mycket man kan ta upp... går på en miljöskola är arbetar i miljörådet för att vi ska dra vårt strå till stacken.

---

Används ordet "böla" som gnälla i resten av Sverige eller är det bara skåne? T.ex:

"Fan vad du bölar"

"Men sluta böla"

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Golfströmmen kan ändra riktning, det gör att det blir svinkallt här (nordpolen ungefär) och öken i medelhavet. Samt kommer stora delar av världen översvämmas.

Finns mycket man kan ta upp... går på en miljöskola är arbetar i miljörådet för att vi ska dra vårt strå till stacken.

Nja, nordpolen blir det väl inte, kolla på en karta och se hur det ser ut i tex Kanada vid samma brädgrad som Sverige. Men kallt blir det, vill jag lova.

Och det kommer ta mer än 15 år, tror jag. Dock under vår livstid får vi räkna med. :'(

Används ordet "böla" som gnälla i resten av Sverige eller är det bara skåne? T.ex:

"Fan vad du bölar"

"Men sluta böla"

Jag hör det här i Stockholm lite då och då. Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Fan vad du bölar"

"Men sluta böla"

Njaa, är det något det betyder så är det att gråta.

Här i jönköping blir hör man väl det ibland, fast jag säger lipar, och så gör dom flesta...

Samma sak medatt lipa. = Att gråta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njaa, är det något det betyder så är det att gråta.

Samma sak medatt lipa. = Att gråta.

I vilken film säger dom

You want answers, I think im entitled, You want answers!

I want the TRUTH!

You cant handle the truth.

Har hört det nånstans och har gått och undrat i vecka vilken film det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vilken film säger dom

You want answers, I think im entitled, You want answers!

I want the TRUTH!

You cant handle the truth.

Har hört det nånstans och har gått och undrat i vecka vilken film det är.

"På heder och samvete"?

På engelska heter den "A Few Good Men."

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filip och Fredrik gjorde ju "Ursäkta röran (vi bygger om)", som sändes på 4:an. Fast det blev ju bara fyra, innan serien fick läggas ned. Finns det fler avsnitt som är gjorda, men bara inte visade? Isf, hur många avsnitt gjordes?

F&F uttalade sig ganska snart efter avsnitten att det fanns massa extramaterial som kanske skulle släppas på DVD. Inget har dykt upp än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...