RavenE Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Jag behöver tracka en kille som nyss hackade våran wow guilds hemsida, jag har hans ip men jag behöver ett program/hemsida som man kan se vem han är och var han bor. Hjälp snabbt som satan och du får en banan! Här kan du iaf får reda på lite info om ip-numret och vart han bor, inte mkt men en bit på vägen. Tryck här. Redigerad 16 november, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Hur kommer jorden må om vi fortsätter förbruka fossila bränslen som vi gör idag i 15 år till ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Hur kommer jorden må om vi fortsätter förbruka fossila bränslen som vi gör idag i 15 år till ? Se "An inconvient truth" men Al Gore och se själv. Temperaturen kommer öka bl.a. --- Btw... någon som vet en bra "mp4 to avi converter" som är freeware? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Hur kommer jorden må om vi fortsätter förbruka fossila bränslen som vi gör idag i 15 år till ? Inte så jätte bra, nej... Om polarisarna och liknande smälter kommer vi b.la få ett mycket högre vattennivå på havet, så man kan säga att det blir lite... översvämmningar. Och jag har även för mig att golfströmmen ska kunna rubbas av något sånt där, och det vore ju förödande för oss nordbor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Inte så jätte bra, nej... Om polarisarna och liknande smälter kommer vi b.la få ett mycket högre vattennivå på havet, så man kan säga att det blir lite... översvämmningar. Och jag har även för mig att golfströmmen ska kunna rubbas av något sånt där, och det vore ju förödande för oss nordbor. Golfströmmen kan ändra riktning, det gör att det blir svinkallt här (nordpolen ungefär) och öken i medelhavet. Samt kommer stora delar av världen översvämmas. Finns mycket man kan ta upp... går på en miljöskola är arbetar i miljörådet för att vi ska dra vårt strå till stacken. --- Används ordet "böla" som gnälla i resten av Sverige eller är det bara skåne? T.ex: "Fan vad du bölar" "Men sluta böla" Redigerad 16 november, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Golfströmmen kan ändra riktning, det gör att det blir svinkallt här (nordpolen ungefär) och öken i medelhavet. Samt kommer stora delar av världen översvämmas. Finns mycket man kan ta upp... går på en miljöskola är arbetar i miljörådet för att vi ska dra vårt strå till stacken. Nja, nordpolen blir det väl inte, kolla på en karta och se hur det ser ut i tex Kanada vid samma brädgrad som Sverige. Men kallt blir det, vill jag lova. Och det kommer ta mer än 15 år, tror jag. Dock under vår livstid får vi räkna med. :'( Används ordet "böla" som gnälla i resten av Sverige eller är det bara skåne? T.ex: "Fan vad du bölar" "Men sluta böla"Jag hör det här i Stockholm lite då och då. Redigerad 16 november, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag hör det här i Stockholm lite då och då. Här i jönköping blir hör man väl det ibland, fast jag säger lipar, och så gör dom flesta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Vad heter hemsidan där man kan se om sin dator klarar av ett spel?. Hoppas inte att ja skriver i fel tråd kom inte på någon bättre . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Vad heter hemsidan där man kan se om sin dator klarar av ett spel?. Hoppas inte att ja skriver i fel tråd kom inte på någon bättre . System Requirements Lab Redigerad 16 november, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 System Requirements Lab Tack . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Används ordet "böla" som gnälla i resten av Sverige eller är det bara skåne? T.ex: "Fan vad du bölar" "Men sluta böla" Njaa, är det något det betyder så är det att gråta. Här i jönköping blir hör man väl det ibland, fast jag säger lipar, och så gör dom flesta... Samma sak medatt lipa. = Att gråta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Njaa, är det något det betyder så är det att gråta. Samma sak medatt lipa. = Att gråta. I vilken film säger dom You want answers, I think im entitled, You want answers! I want the TRUTH! You cant handle the truth. Har hört det nånstans och har gått och undrat i vecka vilken film det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) I vilken film säger dom You want answers, I think im entitled, You want answers! I want the TRUTH! You cant handle the truth. Har hört det nånstans och har gått och undrat i vecka vilken film det är. "På heder och samvete"? På engelska heter den "A Few Good Men." Redigerad 17 november, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 "På heder och samvete"? På engelska heter den "A Few Good Men." Ahh tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Vilken musikvideo är det när bandet står på en scen som snurrar runt? (upp&ner) Metallica tror jag det är iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Filip och Fredrik gjorde ju "Ursäkta röran (vi bygger om)", som sändes på 4:an. Fast det blev ju bara fyra, innan serien fick läggas ned. Finns det fler avsnitt som är gjorda, men bara inte visade? Isf, hur många avsnitt gjordes? Redigerad 18 november, 2006 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Filip och Fredrik gjorde ju "Ursäkta röran (vi bygger om)", som sändes på 4:an. Fast det blev ju bara fyra, innan serien fick läggas ned. Finns det fler avsnitt som är gjorda, men bara inte visade? Isf, hur många avsnitt gjordes? F&F uttalade sig ganska snart efter avsnitten att det fanns massa extramaterial som kanske skulle släppas på DVD. Inget har dykt upp än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Vilken musikvideo är det när bandet står på en scen som snurrar runt? (upp&ner) Metallica tror jag det är iaf. The Memory Remains. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 När uppfanns musik och vem var världens första musiker? Och när uppfanns konst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Musik fanns väl redan på stenåldern? Kan tänka mig att dom slog på stenar och träd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts