The_go Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Är det mode med emofrilla hos pojkar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Är det mode med emofrilla hos pojkar? Mm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vad menaru med emo-frilla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Han skojar. Man tar det inte i ögat, då blir man blind. Däremot om du tar det precis under ögat, så händer kuliga saker. Man får en okontrollerbar gråtattack. Jo,vi hade en period då vi slaktade en sån där näs-grej (som Vanheden i jönssonligan använde) och smörjde det under ögonen..Helvete vad man "grinade"..(satt och blötte ögonen under en lektion(det forsade tårar ),blev inte mycket gjort den lektionen .. Det var tider det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Är Eicca Toppinen en kille eller en tjej? Äh, screw that, det är en kille. Måste ändå påstå att han ser jävligt tjejig ut ibland. Redigerad 15 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Är det mode med emofrilla hos pojkar? Inte här nere iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Varför isar det ibland som faan när man äter glass? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Inte här nere iallafall. Jo lite iaf i K-Town. Men ja är inte bög så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jo lite iaf i K-Town. Men ja är inte bög så. Sen när blev man bög för att man har en EMO-frisyr? Sluta upp med era förbannade fördomar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Varför isar det ibland som faan när man äter glass? Har man nångång lagat hål i sina tänder eller om man har väldigt slitna tänder så kommer det att isa i tänderna om man äter nått kallt. Det är oftast så att små barn, som fortfarande har deras mjölktänder kan bita i klass/is utan att det isar, då deras tänder är nya och fräsha. Alltså, om något kallt kommer i kontakt med tandroten så isar det, oavsätt vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Har man nångång lagat hål i sina tänder eller om man har väldigt slitna tänder så kommer det att isa i tänderna om man äter nått kallt. Det är oftast så att små barn, som fortfarande har deras mjölktänder kan bita i klass/is utan att det isar, då deras tänder är nya och fräsha. Alltså, om något kallt kommer i kontakt med tandroten så isar det, oavsätt vad det är. Man behöver inte ha haft hål i tänderna, jag har aldrig haft hål i tänderna, och det isar för mig om jag kör ner tänderna i en glass. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Aha. Men det lustiga är att det ibland isar som satan när jag äter glass (gjorde det idag, t.ex.), men oftast gör det inte det. Det är rätt så skumt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Man behöver inte ha haft hål i tänderna, jag har aldrig haft hål i tänderna, och det isar för mig om jag kör ner tänderna i en glass. Och sa jag att man _måste_ ha hål i tänderna för det? Det jag sa är att det kalla måste nudda tandroten därimot. Vilket kan nås av mikroskopiska sprickor i ens tänder. Det är antagligen därför det bara isar ibland för dig Kebab, då det bara är ibland isen kommer i kontakt med dessa sprickor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Och sa jag att man _måste_ ha hål i tänderna för det? Det jag sa är att det kalla måste nudda tandroten därimot. Vilket kan nås av mikroskopiska sprickor i ens tänder. Det är antagligen därför det bara isar ibland för dig Kebab, då det bara är ibland isen kommer i kontakt med dessa sprickor. Jag har aldrig påstått att du har sagt att man måste ha haft hål i tänderna. Men du skrev "När man har lagat hål", alltså lät det lite som att det bara isar efter man har lagat just hål. Så jag fyllde i med att det isar även om man har (näst intill) fullt friska tänder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det är antagligen därför det bara isar ibland för dig Kebab, då det bara är ibland isen kommer i kontakt med dessa sprickor. Åhå. Låter lite obehagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Åhå. Låter lite obehagligt. Det kan också bero på att tandköttet är skadat, om du tex borstat för hårt etc. Ilningar är vanligare hos oss yngre då tandbenet blir större och skyddar nerverna bättre. Inget att oroa sig för. Oftast. Redigerad 15 november, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Var kan man köpa Jättestora Mjukisdjur/Nallebjörnar? EDIT; inte såna som är typ 3m, men typ 1m+ Redigerad 16 november, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Både Alpha och Jag håller på med ett arbete om Stormakter i världen. Både jag och han har valt Japan och för det mesta är det väl jag som undrar när Japan blev en stormakt?. Jag vill bara vara säker på saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Både Alpha och Jag håller på med ett arbete om Stormakter i världen. Både jag och han har valt Japan och för det mesta är det väl jag som undrar när Japan blev en stormakt?. Jag vill bara vara säker på saken. Tråden för läxhjälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag behöver tracka en kille som nyss hackade våran wow guilds hemsida, jag har hans ip men jag behöver ett program/hemsida som man kan se vem han är och var han bor. Hjälp snabbt som satan och du får en banan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts