Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Nån som vet nåt bra sätt att "bota" nackont? Har så JÄVLA ont i nacken... finns de nå övningar eller nåt man kan göra när man HAR ont i nacken för att få bort det helt/lite?

Lite svårt att massera sig själv, och varken mamma eller pappa kan massera bra ^^ Och jag tänker inte betala massa pengar för att få riktig :wub:

Hur "botar" man det? ARGH! ONT!

:wub:

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man spelar ett spel med två stycken i uppdelad skärm i två delar så heter det Splitscreen. Vad heter det när man kör fyra stycken i uppdelad skärm i fyra delar?

Splitscreen såklart!

Man kan ju "splita" i flera delar!

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man får en finne på sin tatuering, eller där man har sin tatuering, förstörs tatueringen om man klämmer den eller händer det inget?

Tatueringar sitter fortfarande i det undre hudlagret (Om det inte är en såndär tatuering som man kan köpa i skämtbutiker & på HM.) så klämma finnar kan du göra utan att det händer något med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl som en sak som var populärt här på skolan för ett par tre år sedan, det kallades "gay-test". Dom gnuggade ett sudde mot armen, och dom som tyckte att det gjorde för ont och inte suddade klart, dom fick en "Gay-stämpel" på sig. Jag kan lova dig att nästan varenda kille på skolan hade ett stort brännmärke på armen efter dom veckorna. Nu när man tittar tillbaka så var det oerhört fjantigt och onödigt, inget roligt i det direkt. :P

Hahaha, min kompis gick runt med ett stort jävla äckligt sår ett bra tag, efter ett sånt där gay-test. Sånt ställde jag aldri upp på.

Vi hade bord med glasskivor ovanpå på högstadiet, perfekta att spela krona på... :D Är sugen på att testa det igen, var rätt roligt. Men alla polare bangar när man tar upp det på fyllan.

Du gick på Funkabo? antar att dom har tagit bort dom där glasborden nu :huh: , vi kör i cafeterian på det där träbordet ibland

Haha, minns när krona var populärt i 9an.

Man såg vilka som spelat, folk gick runt med toapapper lindat runt händerna.

Nu brukar vi köra en mindre farlig lek, när som helst under dagen ska man hålla tummen och pefingret så dem bildar ett O

och försöka få den andre att kolla på dem, utan att man sätter framför ögonen eller nåt sånt.

Att man typ knackar på axeln och nickar ner mot handen, och när dem kollat på ditt "O" så får man slå dem utan att dem

får göra något tillbaka.

Rätt kul eftersom att man måste vara på sin vakt typ hela tiden. ;)

Haha, den där körde vi i sexan. Kul att se att såna här grejer finns över hela landet ^_^

jahaaa. Droga dig själv då.

Hahaha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gick på Funkabo? antar att dom har tagit bort dom där glasborden nu :rolleyes: , vi kör i cafeterian på det där träbordet ibland

Jepp jag gick där. men var ju ett par år sen nu :P

Borden var Röda träbord, men glasskiva ovanpå bordet, folks teckningar från bilden lades i mellan glasskivan och bordet. Stod ett par sådana bord i huvudbyggnaden. Men nästan allt är ju ombyggt där nu.

Föresten. För nåt år sen såg jag en bild tagen i mitt gamla klassrum i glashuset, en täckning jag gjort hängde fortfarande på väggen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp jag gick där. men var ju ett par år sen nu :P

Borden var Röda träbord, men glasskiva ovanpå bordet, folks teckningar från bilden lades i mellan glasskivan och bordet. Stod ett par sådana bord i huvudbyggnaden. Men nästan allt är ju ombyggt där nu.

Föresten. För nåt år sen såg jag en bild tagen i mitt gamla klassrum i glashuset, en täckning jag gjort hängde fortfarande på väggen :lol:

Hahaha. Jag går också i glashuset, minns du vilken sal du gick i så kan jag kolla om den fortfarande är kvar? :P

Förresten så kom jag på var dom där glasborden finns, uppe vid bilden där ju :rolleyes: Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mamma handlade nå godis åt mig och på godiset stog det typ att man skulle äta 15 tabletter om dan i ett par dar eller nåt sånt så skulle man få.. eh.. "rock n roll life GUARANTEED"

Om jag nu testar att äta 15 om dan i flera månader men inte blir nån rock n roll stjärna och så, kan jag stämma skiten ur dom då?

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mamma handlade nå godis åt mig och på godiset stog det typ att man skulle äta 15 tabletter om dan i ett par dar eller nåt sånt så skulle man få.. eh.. "rock n roll life GUARANTEED"

Om jag nu testar att äta 15 om dan i flera månader men inte blir nån rock n roll stjärna och så, kan jag stämma skiten ur dom då?

Beror på om dom var handlade i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...